//
کدخبر: ۴۱۵۶۹۷ //
آشپزی | کاستارد قهوه

طرز تهیه کاستارد قهوه | قهوه خوشمزه !

کاستارد قهوه یکی از پرخاصیت‌ترین نوشیدنی‌های موجود است. با ما تا انتها همراه شوید.

طرز تهیه کاستارد قهوه | قهوه خوشمزه !
به گزارش فرتاک نیوز،

قهوه میزان آنتی‌اکسیدان بالایی دارد و از بدن در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. از جمله مهم‌ترین خواص قهوه می‌توان به پیشگیری از انواع سرطان، جلوگیری از انواع بیماری‌های قلبی و عروقی، پیشگیری از سکته قلبی و مغزی، جلوگیری از آرتروز و افزایش طول عمر اشاره کرد.

مواد لازم برای تهیه کاستارد قهوه

قهوه اسپرسو یک چهارم پیمانه

پودر کاستارد ۲ قاشق غذاخوری

شیر سرد ۲ لیوان

شکر ۳ قاشق غذاخوری

خامه ۳ قاشق غذاخوری

آموزش مراحل تهیه کاستارد قهوه

مرحله اول: ترکیب مواد کاستارد قهوه

برای تهیه کاستارد قهوه یک قابلمه مناسب بردارید. 2 لیوان شیر را درون قابلمه بریزید و شکر را آرام آرام به آن اضافه کنید و هم بزنید.

سپس مواد دیگر شامل پودر کاستارد، قهوه اسپرسو و خامه را به ترکیب شیر و شکر اضافه کنید. مواد را به خوبی هم بزنید تا ذرات شکر و کاستارد کاملا در شیر حل شوند.

مرحله دوم: آماده کردن کاستارد قهوه

قابلمه را بر روی اجاق با حرارت متوسط قرار دهید و به طور مداوم هم بزنید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که مواد به اندازه فرنی غلیظ شود.

سپس آن را از روی اجاق بردارید و در ظرف مورد نظر بریزید. کمی صبر کنید تا دسر سرد شود. سپس می‌توانید با مواد دلخواه تزئین کنید و سرو نمایید. آموزش انواع فینگر فود بیش از 30 نوع فینگرفود هم بسیار خواندنی است.

اگر دوست دارید کاستارد قهوه خوشمزه‌تری داشته باشید بهتر است از شیر چرب برای تهیه آن استفاده کنید.

برای تزئین کاستارد می‌توانید از پودر کاکائو، دانه‌های قهوه، بیسکوئیت خرد شده یا تکه‌های میوه استفاده کنید.

در این آموزش از پودر کاستارد قهوه آماده استفاده شده است. این پودر را می‌توانید از فروشگاه‌ها تهیه نمایید، اما اگر در حال حاضر به آن دسترسی ندارید، نگران نباشید. به راحتی می‌توانید این پودر کاستارد قهوه را در خانه نیز آماده کنید.

پودر کاستارد قهوه از آرد ذرت، شیر خشک، شکر، نمک و وانیل تهیه می‌شود. این مواد را در مخلوط کن بریزید و مقداری رنگ زرد خوراکی و عصاره بادام به آن اضافه نمایید. ترکیب به دست آمده را در یخچال قرار دهید تا هر وقت نیاز داشتید از آن استفاده کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۵۶۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان