//
کدخبر: ۴۵۴۴۸۳ //

راهنمای جامع هتل‌های نمک‌آبرود: از امکانات تا قیمت

انتخاب محل اقامت، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در سفر به هر منطقه‌ای، به‌ویژه نمک‌آبرود است.

راهنمای جامع هتل‌های نمک‌آبرود: از امکانات تا قیمت
به گزارش فرتاک نیوز،

تنوع هتل‌های نزدیک به این شهرک، انتخاب را برایتان چالش‌برانگیزتر می‌کند. درهرحال، با وجود هتل های لوکس تا اقتصادی، افراد با هر بودجه‌ای می‌توانند برای رزرو هتل نمک‌ آبرود اقدام کنند. ماهم در این مطلب به شما کمک می‌کنیم تا چند مورد از هتل های نمک‌آبرود را به‌طورکامل بشناسید و با بررسی آن‌ها، انتخاب بهتری داشته باشید.

مختصری درباره نمک‌آبرود؛ شهرک اروپایی شمال

نمک‌آبرود یک شهرک گردشگری در شمال ایران است که در 12 کیلومتری غرب چالوس قرار دارد. شهرک گردشگری نمک‌آبرود با تفریحات هیجانی خود، به بهترین مقصد مسافران شمال تبدیل شده است. برای رسیدن به این شهرک، راه‌های مختلفی پیش رو دارید. می‌توانید با ماشین شخصی یا تور سفر کنید؛ همچنین با خرید بلیط قطار و سفر از نزدیک‌ترین ایستگاه راه‌آهن، از زیبایی‌های طبیعت در طول مسیر لذت ببرید. برای طی این مسیر، راه هوایی نیز وجود دارد؛ اما از آن‌جا که بخشی از جاذبه‌های سفر به شمال، تماشای طبیعت زیبای راه‌های جاده‌ای و ریلی آن است، سفرهای تفریحی به این خطه از کشورمان بیشتر از راه زمینی انجام می‌گیرد.

معرفی هتل های نمک‌آبرود

از هر راهی که به نمک‌آبرود شمال بروید، درنهایت طبیعتی دل‌انگیز به‌همراه تفریحاتی هیجانی در انتظارتان خواهد بود و می‌توانید لحظاتی را از محیط زندگی ماشینی دور شوید. برای لذت بردن از زیبایی‌های نمک‌آبرود، گاهی به چند روز اقامت در این مکان نیاز دارید. اگر به‌دنبال بهترین هتل نمک‌آبرود چه از لحاظ قیمت، چه از نظر امکانات هستید، از میان موارد زیر حتما گزینه‌ای مناسب با شرایط خود را خواهید یافت.

هتل 5 ستاره ونوس پلاس؛ از لوکس ترین هتل های نمک‌آبرود

هتل ونوس پلاس، یکی از هتل های نمک‌آبرود و بهترین انتخاب برای کسانی است که به‌دنبال اقامت در مکانی لوکس و مجهز هستند. ساختمان این هتل 16 طبقه است و چشم‌اندازی زیبا به طبیعت سرسبز مازندران دارد. این هتل از 60 واحد اقامتی مجهز و لوکس برخوردار است. ازجمله امتیازات و امکانات هتل 5 ستاره ونوس پلاس نمک‌آبرود می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • دسترسی آسان به تله‌کابین نمک‌آبرود؛

  • دسترسی به اینترنت؛

  • رستوران 24 ساعته؛

  • قهوه‌خانه وکافی‌شاپ؛

  • استخر؛

  • تاکسی‌سرویس؛

  • سالن بیلیارد؛

  • سالن آرایشی.

آدرس هتل ونوس پلاس: مازندران، چالوس، شهرک توریستی نمک‌آبرود، روبه‌روی رستوران آبشار.

هتل پارسیان آزادی خزر؛ نزدیک‌ترین هتل به نمک‌آبرود

اگر به‌دنبال نزدیک‌ترین هتل نمک‌آبرود هستید تا بتوانید دسترسی آسانی به این شهرک گردشگری داشته باشید، هتل پارسیان خزر، نزدیک به جاده ساحلی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. این هتل با ساحل و دریای خزر فاصله کمی دارد. پارسیان خزر، یک هتل قدیمی است که سال تاسیس آن به اواسط دهه 50 بازمی‌گردد و در گذشته نیز با نام هتل هایت شناخته می‌شد. این هتل، ساختمانی 5 طبقه با 160 اتاق و سوئیت است که بسیاری از بخش‌‌های آن در طول سال‌ها بازسازی شده است. ازجمله امتیازات و امکانات این هتل می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم.

  • اتاق‌های متنوع با چشم‌انداز رو به دریا و جنگل؛

  • محوطه سرسبز و فضای باز؛

  • رستوران ایرانی، سفره‌خانه، فست‌فود و کافی‌شاپ؛

  • سالن بیلیارد؛

  • سالن اجتماعات؛

  • روم‌سرویس؛

  • سالن ماساژ.

آدرس هتل پارسیان خزر: مازندران، چالوس، مقابل تله کابین نمک‌آبرود.

هتل کوروش؛ یکی از هتل های مقرون به صرفه نمک‌آبرود

برای رزرو هتل در نمک‌آبرود، گزینه‌های اقتصادی و قیمت مناسبی هم در اختیار دارید که یکی از آن‌ها هتل 3 ستاره کوروش چالوس است. این هتل در زمینی به وسعت 30 هزار مترمربع به بهره‌برداری رسیده و دو فاز دارد. فاز اول در سال 1354 و در سه طبقه ساخته شده و فاز دوم نیز در یک طبقه و از سال 1392 آغاز شده است. در مجموع، هتل کوروش 80 اتاق دارد که تمامی آن‌ها به امکانات کافی و استاندارد مجهز شده‌‌اند. ازجمله امتیازات این هتل می‌توانیم نزدیکی به فرودگاه نوشهر و دسترسی آسان به مناطق گردشگری مثل تله کابین نمک‌آبرود، مرداب هسل و کاخ چای‌خوران را نام ببریم.

آدرس هتل کوروش: استان مازندران، چالوس، کیلومتر 2، بلوار 17 شهریور.

هتل کلار چالوس

اگر دوست دارید در هتلی مجهز با امکانات لوکس اقامت داشته باشید، مسلما باید بودجه بیشتری را برای رزرو هتل در نظر بگیرید؛ اما هتل آپارتمان کلار چالوس یکی از بهترین هتل‌های نزدیک به نمک‌آبرود است که علاوه‌بر خدمات و امکانات بسیار خوب، قیمت پایینی هم دارد. گفتنی است که باتوجه‌به مناسب بودن قیمت بلیط قطار، بسیاری از مسافران شمال، از راه ریلی خود را به نمک‌آبرود می‌رسانند و بخش بیشتری از بودجه خود را برای رزرو هتل‌های لوکس اختصاص می‌دهند.

از امکانات هتل آپارتمان کلار می‌توانیم به روم‌سرویس، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت در اتاق و لابی، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدارباش، سالن صبحانه‌خوری، نمای جنگل و کوه، تلویزیون و مبل در لابی و موارد متنوع دیگر اشاره کنیم.

آدرس هتل کلار، 17 کیلومتری چالوس، شهر کلاراباد، بلوار امام، کوچه خبرنگار.

هتل نارین؛ ارزان‌ترین هتل نمک‌آبرود

برای اقامتی ارزان در نمک‌آبرود، می‌توانید در یکی از هتل‌های 2 ستاره این شهرک، اتاق رزرو کنید. هتل 2 ستاره ساحلی نارین واقع در چالوس، نزدیک‌ترین هتل ارزان به نمک‌آبرود است که در ساختمانی 2 طبقه و 20 اتاق مجهز از مسافران و گردشگران پذیرایی می‌کند.

با رزرو هتل نارین نمک‌آبرود، ضمن برخورداری از امکانات مجهز، در هزینه‌های سفر نیز صرفه‌جویی خواهید کرد. ازجمله امکانات این هتل می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم.

  • برخورداری از فضاهای تفریحی متنوع؛

  • سالن بیلیارد مشرف به دریا؛

  • آلاچیق‌های گرم؛

  • کافی‌شاپ، چای‌خانه سنتی و رستوران؛

  • چشم‌اندازهای ساحل از طلوع و غروب خورشید؛

  • فاصله با دریا (60 متر)؛

  • دسترسی آسان به اماکن دیدنی و تفریحی.

آدرس هتل نارین، مازندران، چالوس، 2 کیلومتر مانده به شهرک نمک‌آبرود، پس از پل هیچرود، مقابل بانک صادرات.

فلای تودی؛ همراه همیشگی شما برای سفری خاطره‌انگیز

علاوه‌بر موارد مذکور در این مقاله، هتل‌های متعدد دیگری از لوکس تا اقتصادی در نزدیکی شهرک گردشگری نمک‌آبرود قرار دارد. شما می‌توانید برای رزرو هتل نمک‌آبرود به سایت فلای تودی مراجعه کنید و به اطلاعات تمامی این مکان‌ها دسترسی داشته باشید. فلای تودی، معتبرترین و کامل‌ترین سایت خرید بلیط قطار، رزرو پروازهای داخلی و خارجی و خرید تورهای گردشگری است. این سایت، علاوه‌بر شرایط آسان برای استعلام قیمت بلیط قطار، بررسی و مقایسه قیمت‌ هتل‌ها، نرخ پروازها و رزرو هرکدام از آن‌ها در چند دقیقه، اقدامات درخواست صدور ویزا را هم برای متقاضیان انجام می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۴۴۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان