//
کدخبر: ۷۲۷۴ //

عنایتی: ژاوی یک نفر و السد یک تیم است/ باید با رفتارمان کشورهای حاشیه خلیج فارس را شرمنده کنیم

مهاجم اسبق استقلال گفت: حمایت از استقلال را وظیفه خودمان می دانیم.

عنایتی: ژاوی یک نفر و السد یک تیم است/ باید با رفتارمان کشورهای حاشیه خلیج فارس را شرمنده کنیم

 

به گزارش فرتاک نیوز ، رضا عنایتی مهاجم با تجربه صبا در گفت و گو با خبرنگار برنا و در خصوص شرایط حال حاضر تیمش گفت: خداراشکر پس از برد روحیه بخش مقابل ذوب‌اهن شرایطمان خیلی بهتر شده اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. هنوز جایگاهمان در جدول تغییری پیدا نکرده اما امیدوارم با حفظ و ادامه همین روند بتوانیم در بازی‌های بعدی هم پیروز شویم و امتیاز جمع کنیم تا از انتهای جدول فاصله بگیریم. در بازی بعدی باید مقابل سیاه‌جامگانی قرار بگیریم که رقیب ما به حساب می‌آید. آن‌ها می‌آیند که انتحاری بازی کنند چرا که چیزی برای از دست دادن ندارند و این قطعا کار مارا سخت خواهد کرد. برای تیم شهرم احترام ویژه‌ای قائلم و اصلا دوست نداشتم در این شرایط با آن‌ها بازی کنیم اما به هرحال به این سه امتیاز نیاز داریم و محکوم به بردهستیم و امیدوارم با تلاش کلیه بازیکنان تیم پیروز میدان شویم تا رفته رفته به جایگاه بهتر در جدول  و آنچه که استحقاقش را داریم دست پیدا کنیم.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص بازی فردای این تیم مقابل السد در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال فردا یک بازی فوق‌العاده سنگین را در پیش خواهد داشت و در این شکی نیست. باید برای این بازی هیجان تیم را کاهش داد. جوانان استقلال تجربه بازی بین‌المللی را ندارند و به همین خاطر باتجربه‌های تیم نقش مهمی را دراین مسابقه دارند.  آن‌ها می‌توانند کمک حال کادرفنی باشند و با عملکردخوبشان در زمین به موفقیت هرچه بیشتر و بهتر تیم کمک کنند.

عنایتی در پاسخ به این سوال که شانس استقلال را برای پیروزی در این بازی چقدر می‌داند، گفت: معتقدم شانس در فوتبال، موقعیت‌هایی است که می‌سازید و به دست می‌آورید. من این را ششانس می‌دانم. استقلال باید روی موضوع تمرکز کند. قطعا اگر از فرصت‌ها استفاده کند، می‌تواند پیروز مسابقه شود. ما در این بازی میزبان هستیم و از حمایت هواداران برخورداریم. امیدوارم  به کمک آن‌ها روز خوبی برای استقلال که نماینده ایران است، رقم بخورد.

وی در مورد حضور ژاوی در تیم السد گفت: او بازیکن بزرگی است و می‌تواند از کوچکترین اشتباه بزرگترین ضربه را به استقلال بزند اما ما نباید همه افکارمان را روی ژاوی متمرکز کنیم. من در این چندروز که رسانه‌ها را پیگیری می‌کنم، همه روی حضور ژاوی مانور داده‌اند اما باید بدانیم که ژاوی یک نفر و السد یک تیم است. باید هوشیار باشیم که از بازیکنان دیگر این تیم ضربه نخوریم. السد یک باشگاه حرفه‌ای است و قطعا آن‌ها می‌دانند که ما توجه ویژه‌ای به ژاوی داریم و به همین خاطر حتما برنامه‌های دیگری هم برای این بازی دارند پس لازم است که با دقت و هوشیاری بالا به مصاف السد برویم و مواظب حرکات و برنامه‌های این تیم باشیم.

عنایتی در خصوص حضور خودش و همچنین فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی برای تماشای این بازی، گفت: به هرحال استقلال تیم بزرگی است و افتخارات زیادی دارد. ما هم برای حمایت از تیم محبوبمان می‌رویم و این را وظیفه خود می‌دانیم. امیدوارم مسابقه با پیروزی استقلال به پایان برسد تا به همراه هواداران جشن صعود را در ورزشگاه برگزار کنیم. دراین مسابقه بحث آبی و قرمز و بنفش و... مطرح نیست چراکه یک بازی ملی به حساب می‌آید و مطمئنا تمام هواداران فوتبال دوست دارند استقلال به عنوان نماینده کشورمان برنده این بازی باشد.

مهاجم باتجربه فوتبال کشورمان در پایان گفت: از همه تماشاگرانی که فردا در ورزشگاه حاضر می‌شوند، خواهش می‌کنم فقط به تشویق نماینده کشورمان بپردازند. ما باید از امتیاز میزبانی برای روحیه دادن به تیم خودمان استفاده کنیم نه اینکه کاری کنیم که مشکلاتمان بیشتر شود.  ورزش وسیله‌ای است برای ایجاد صلح و دوستی  ورفاقت. نباید کاری کنیم که حریف منتظرش است. باید با رفتارمان خوبمان کشورهای حاشیه خلیج فارس را شرمنده کنیم و با رفتار احساسی و شتاب زده، آتو دستشان ندهیم. مطمئنا آن‌ها به دنبال فرصتی هستند تا از کاه، کوه بسازند بنابراین فقط از تیم خودمان حمایت کنیم که خدایی نکرده اتفاق بدی برای فوتبال کشورمان نیفتد.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان