//
کدخبر: ۴۵۴۸۰۳ //

چگونه در بازی پابجی موبایل حرفه ای شویم؟

از زمان عرضه بازی پابجی تاکنون تغییرات زیادی در سیستم آن به وجود آمده است. همچنین افزایش محبوبیت این بازی بر روی پلتفرم های مختلف، باعث شده است تا بسیاری از کاربران آن به دنبال یادگیری جزییات و نکات دقیقی باشند تا بتوانند عملکرد خود را در این بازی بهبود ببخشند.

چگونه در بازی پابجی موبایل حرفه ای شویم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

پابجی به دلیل محبوبیت بسیاری که دارد، هر روزه شاهد حضور بازیکنان زیادی است که دوست دارند عملکرد خود را در این سری بتل رویال بهبود ببخشند. به همین دلیل بسیاری از بازیکنان هر روزه در حال تمرین هستند تا مهارت های خود را به مرحله بعدی پیشرفت برسانند. در مقاله چگونه در بازی پابجی موبایل حرفه ای شویم؟ به سراغ معرفی ترفندهای مهم این بازی خواهیم رفت تا بتوانید عملکرد بهتری در آن داشته باشید.

ببینید و یاد بگیرید

یکی از مهم ترین نکاتی که سبب یادگیری راحت شما می شود، دیدن گیم پلی افراد و تیم های مختلف در بازی است. شما با بررسی و تحلیل رفتار بهترین بازیکنان می توانید روش لوت کردن، دور زدن و حرکت در مپ را به صورت تیمی یا انفرادی مشاهده کنید. با این روش شما انواع مختلفی از تکنیک های بازی را خواهید آموخت که شاید به آنها توجه نکرده باشید. زمان درست استفاده از سلاح ها، نوع حرکت و حتی پوشش در بازی اهمیت زیادی دارد و سبب می شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن، بتوانید نکات مثبت زیادی را یاد بگیرید. دیدن استریم، پلیرهای حرفه ای نیز می تواند بسیار سودمند باشد، زیرا افرادی که به صورت تخصصی در حال بازی کردن پابجی هستند، علاقه زیادی به این گیم دارند و تلاش می کنند تا در مورد روش های مختلف و ایده هایی که دارند با مخاطبان صحبت کنند و با این روش، تکنیک های جدید را بررسی و آزمایش کنند.

تجهیزات سخت افزاری مناسب

مهم ترین نکته در بهبود عملکرد در بازی پابجی موبایل داشتن یک سیستم مناسب. هیچ فردی نمی تواند از یک ماوس قدیمی یا صفحه نمایش های CRT برای بازی کردن استفاده کند. به همین دلیل سعی کنید ابتدا یک سیستم یا سخت افزار مناسب برای خود تهیه کنید. برای تجربه بهتر پابجی داشتن یک تبلت حرفه ای یا یک سیستم گیمینگ می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد شما داشته باشد. این در حالی است که استفاده از  تجهیزات باکیفیت مثل ماوس و کیبورد و حتی هدست نیز می تواند تمرکز شما را در بازی کردن افزایش دهد. به همین دلیل قبل از ورود به دنیای گیم و پابجی حتما یک سیستم مناسب تهیه کنید. خوشبختانه بازی پابجی، آنچنان سنگین نیست و شما با هزینه مناسبی می توانید یک سیستم خوب خریداری کنید.

بیشتر تجربه کنید و از آن نترسید

زمانی که برای اولین بار به سراغ بازی پابجی موبایل می روید، کمی محافظه کار عمل می کند. دلیل اصلی آن نیز نداشتن تجربه در شروع بازی است. به همین دلیل زمانی که بازی را دارید تجربه می کنید، سعی کنید تمام محیط های نقشه را بررسی کنید و از مردن یا شکست خوردن نترسید. زیرا یادگیری محیط بازی و روش اسپان لوت ها به شما کمک می کند تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن، آیتم های مورد نیاز خود را جمع آوری کنید. این در حالی است که شما می توانید با تجربه بیشتر و پیدا کردن آیتم های مختلف، عملکرد خود را در بازی بهبود ببخشید. پس بدون ترس از محیط یا شکست های پی در پی، سعی در تجربه کردن در حالت های مختلف کنید.

برای خود یک مربی پابجی پیدا کنید

اگر به صورت حرفه ای دوست دارید پابجی را ادامه دهید، می توانید از افراد حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. شما با رکورد کردن گیم پلی خود و دیدن آن با یک بازیکن حرفه ای، می توانید ایرادات خود را راحت تر پیدا کنید. به همین دلیل اگر علاقه مند هستید تا به دنیای ورزش های الکترونیکی وارد شوید، حتما از یک مربی کمک بگیرید. افرادی که تجربه زیادی در بازی دارند، می توانند تکنیک ها و ترفندهای بسیار جالبی را به شما آموزش دهند و راه را برای شما هموارتر کنند. به همین دلیل حتما به توضیحات مربی خود در بازی عمل کنید.

مثل یک بازیکن تمرین کنید

بسیاری از بازیکنان حرفه ای بازی پابجی که در این گیم اسم و رسمی برای خود بدست آورده اند، همانند یک بازیکن حرفه ای فوتبال در حال تمرین هستند. به همین اگر می خواهید که در این بازی حرفی برای گفتن داشته باشید، سعی کنید تمرین کنید و کار با سلاح های مختلف را یاد بگیرید. تمرین و تکرار به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، پیشرفت بسیاری داشته باشید. سعی کنید خطاهای خود را در بازی پیدا کنید و آنها را رفع کنید. در بازی پابجی اگر به صورت اصولی حرکت کنید و با شرایط مختلفی که برای شما پیش خواهد آمد، از قبل روبرو شده باشید، می توانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید. این موضوع برای زنده ماندن در دنیای بی رحم بازی بسیار مهم است.

تبدیل به یک تیم شوید

سعی کنید با دوستانی که قصد دارند به صورت حرفه ای این بازی را دنبال کنند، دوست شوید. داشتن یک تیم می تواند علاوه بر افزایش مهارت های تیمی، مهارت های انفرادی شما را نیز در بازی افزایش دهد. همچنین صحبت کردن و شنیدن نقطه نظر افراد مختلف در بازی به شما کمک می کند تا از زاویه های دیگری به هر مسابقه نگاه کنید. به همین دلیل سعی کنید با کسب شهرت و تمرین در بخش رنک، دوستان حرفه ای را برای خود پیدا کنید. بسیاری از بازیکنان حرفه ای، همیشه در تلاش هستند تا جذب تیم های موفق شوند. دلیل اصلی این موضوع، علاوه بر بخش مالی، پیشرفت سریع تر بازی می باشد.

در مسابقات محلی پابجی شرکت کنید

هر ساله در شهرهای مختلف جهان از جمله ایران، رویدادهای مختلفی برای بازی پابجی برگزار می شود و شما بعد از کمی تمرین، حتما برای پیشرفت و کسب اعتبار بیشتر در این رویدادها شرکت کنید. پابجی بسیار محبوبی است که بازیکنان زیادی از سراسر جهان درگیر آن هستند، به همین دلیل آشنایی با سایر بازیکن ها می تواند برای شما بسیار مفید باشد. به همین دلیل حتما در مسابقات مختلفی که برگزار می گردد، شرکت کنید و از بازی کردن در کنار افراد مختلف لذت ببرید.

سخن پایانی

در مقاله چگونه در بازی پابجی موبایل حرفه ای شویم؟ تلاش کرده ایم تا نکات کلیدی بازی پابجی را در اختیار شما قرار دهیم. اما فراموش نکنید که در این بازی هر فرد بسته به سبک بازی خود، می تواند کارهای نامحدودی را انجام دهد، به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم تا انواع سبک های بازی و همچنین روش های لوت و سایر موارد را با بازی کردن زیاد تجربه کنید تا بهترین راه حل ها و تکنیک ها را در بازی فرا بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۴۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان