//
کدخبر: ۷۰۱۴۷ //

حسینی خطاب به فردوسی پور: هواداران استقلال از دست شما دلخور هستند/شما یک جوری کدورت‌ها را کنار بگذارید

سنگربان استقلال تهران با حضور در برنامه نود از عادل فردوسی پور به نمایندگی از هواداران استقلال گله نمود.

حسینی خطاب به فردوسی پور: هواداران استقلال از دست شما دلخور هستند/شما یک جوری کدورت‌ها را کنار بگذارید
به گزارش فرتاک نیوز،

دروازه‌بان استقلال با حضور در برنامه نود در بخشی از سخنان خود از عادل فردوسی پور از طرف هواداران گله نمود و گفت: از شما(فردوسی‌پور) ناراحت هستم که آن گزارش را در بازی ما و سایپا داشتید که آن هجمه‌ها علیه من آمد؛ ضربه شدیدی به بینی و چشم چپم خورد؛ خدا شاهد است چشم چپم نیمه باز بود؛ دقیقه 75 بود که خون روی لباسم ریخته بود که آقای داور گفت باید لباسم را عوض کنم؛ خدا شاهد است دوست داشتم همیشه مردانه بجنگم.

 

حسینی در واکنش به اینکه با شیرازی‌های استقلال باند تشکیل داده‌اند، ابراز کرد: ما چسب زخم هم نیستیم؛ من، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی شیرازی‌های استقلال هستیم.

 

او خطاب به فردوسی‌پور اظهار کرد: در اینکه شما در این مدت برای فوتبال ایران زحمت کشیدید شکی نیست و اینکه نگذاشتید تیم های لیگ یکی به ناحق لیگ برتری شوند یا اتفاقات دیگری بیافتد اما یکی، دو سالی است که هواداران استقلال از دست شما دلخور هستند؛ دوست داشتم به نمایندگی از هواداران استقلال این حرف را بزنم؛ ذهنیتی است که تفاوتی می‌گذارید؛ شما یک جوری کدورت‌ها را کنار بگذارید تا این مشکلات رفع شود.

 

 فردوسی‌پور نیز در جواب حسینی عنوان کرد: هر اتفاقی حق باشد را می‌گوییم؛ برای هر کس و اتفاقی بود این کار را می‌کردم؛ در بحث طارمی، آقای طاهری، سربازها، تخلف در عقد قرارداد کی‌روش استنلی و ... مسائل را گفتم و هیچ فرقی بین استقلال و سایر تیم‌ها قائل نیستم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۱۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان