//
کدخبر: ۷۰۱۱۷ //

بزرگترین توهم مهدی طارمی/ تابستان را یادت رفت؟

بزرگترین توهم مهدی طارمی/ تابستان را یادت رفت؟
به گزارش فرتاک نیوز،

از قرار معلوم یکی از بندهایی که به اصرار مهدی طارمی در قرارداد این بازیکن با الغرافه قطر گنجانده شده، مربوط به شرایط جدایی او در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی می‌شده است. بر این اساس گویا مهاجم پیشین پرسپولیس برای باشگاه جدیدش شرط گذاشته بعد از جام‌جهانی در صورت رسیدن پیشنهاد اروپایی بتواند از الغرافه جدا شود، البته به شرط اینکه تمام هزینه‌هایی را که برای این باشگاه به دنبال داشته، جبران کند. این یعنی طارمی فکر می‌کند بعد از جام‌جهانی ممکن است در اروپا مشتری‌هایی پیدا کند که حاضر باشند حسابی سر کیسه را برای این بازیکن شل کنند؛ اما این تصور چقدر می‌تواند واقعی و منطقی باشد؟

 

طارمی در گام اول هزینه‌ای 500هزار دلاری بابت دریافت رضایتنامه روی دست باشگاه قطری گذاشته؛ پولی که الغرافه به زودی باید به حساب پرسپولیس واریز کند. غیر از این، خود او هم برای نیم‌فصل چیزی در همین حدود یا کمی کمتر دستمزد دریافت خواهد کرد و البته حرف و حدیث‌هایی هم در مورد پرداخت مابه‌التفاوت پاداش این بازیکن برای هر روز حضور در جام‌جهانی مطرح است. مجموع این آیتم‌ها، عددی نزدیک به یک میلیون دلار را نشان می‌دهد و این یعنی اگر بعد از جام‌جهانی برای طارمی پیشنهاد برسد، او می‌تواند با پس دادن این یک میلیون دلار از الغرافه جدا شود. این وسط اما سوال مهم این است که کدام باشگاه اروپایی حاضر می‌شود برای بازیکنی مثل طارمی، فقط یک میلیون دلار بابت فسخ قرارداد هزینه کند و تازه دستمزد خودش را هم جدا بپردازد؟

 

همه می‌دانند در این سال‌ها لژیونرهای ایرانی که سر از اروپا در آورده‌اند دستمزهای ناچیزی گرفته‌اند و قراردادهای ارزان‌قیمتی بسته‌اند. از کاوه رضایی تا کریم انصاری‌فرد و رامین رضاییان و رضا قوچان‌نژاد، تقریبا رقم قرارداد همه بازیکنان ما در لیگ‌های اروپایی بین 100 تا 500هزار یورو بوده است و البته بسیاری از این بازیکنان اساسا نیازی به دریافت رضایتنامه هم نداشته‌اند. حالا معلوم نیست چرا یک باشگاه اروپایی باید برای مهدی طارمی که تا آن زمان 26ساله می‌شود، فقط یک میلیون دلار هزینه دریافت رضایتنامه بپردازد تا او را آزاد کند و سپس با خود این بازیکن سر میز مذاکره بنشیند. گفتنی است طارمی تابستان امسال هم تصور می‌کرد چند مشتری اروپایی خواهد داشت که حاضر باشند مبلغ یک میلیون دلار درخواستی پرسپولیس برای صدور رضایتنامه را بپردازند. بنابراین او مدتی دنبال مشتری گشت و چون کسی را پیدا نکرد، سر تمرینات پرسپولیس برگشت!

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: همشهری ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۱۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان