//
کدخبر: ۶۹۳۹۶ //

مهدی طارمی رسما به الغرافه قطر پیوست ؛ شال آبی بر گردن آقای خیریت !

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر به طور رسمی به تیم الغرافه قطر پیوست.

مهدی طارمی رسما به الغرافه قطر پیوست ؛ شال آبی بر گردن آقای خیریت !
به گزارش فرتاک نیوز،

با اعلام توئیتر رسمی باشگاه الغرافه قطر، طارمی که چند روزی را برای مذاکره با مسئولان این باشگاه در قطر به سر می برد، سرانجام امروز (جمعه) قراردادش را با این باشگاه امضا کرد.به گزارش خبرنگار طرفداری، مدت قرارداد طارمی با الغرافه یک سال و نیم است.

 

گفتنی است الغرافه قطر روزگاری میزبان ستاره آبی های تهران نیز بود و فرهاد مجیدی در دوران حرفه ای خود در این باشگاه توپ زده است.

 

الغرافه در پلی آف لیگ قهرمانان باید به مصاف پاختاکور ازبکستان برود و در صورت صعود به مرحله گروهی، با تراکتورسازی تبریز هم گروه خواهد شد. در این صورت مصاف مهدی طارمی با سرخ پوشان تبریزی جالب توجه خواهد بود.

 

الغرافه پیش از این نیز وسلی اسنایدر را به عنوان آخرین سهمیه بازیکنان خارجی خود به خدمت گرفته و تنها یک سهمیه آسیایی برای جذب مهاجم داشت. آن ها از میان گزینه های موجود دست بر روی مهاجم ایرانی گذاشتند و بدین ترتیب پرونده مهاجم جنجال ساز سرخپوشان که پیش از این نیز حواشی متعددی در امضای قرارداد با ریزه اسپور ترکیه به وجود آورده بود، بسته شده و باید منتظر ماند و دید واکنش هواداران سرخپوش به این اتفاق چه خواهد بود.

 

نکته جالب توجه، امکان تقابل الغرافه و پرسپولیس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان است. جایی که اگر دو تیم موفق به صعود از گروه خود شوند، امکان رویارویی وجود دارد.

 

گفتنی است الغرافه در حال حاضر در جدول لیگ ستارگان قطر وضعیت خوبی ندارد و با 11 امتیاز در جای هفتم قرار گرفته است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نوداد
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۳۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان