//
کدخبر: ۴۵۱۲۶۴ //

فشار فرانسه به رئال مادرید برای بردن امباپه به المپیک

مقامات فدراسیون فوتبال فرانسه امیدوارند به هر نحو ممکن سرشناس‌ترین ستاره حال حاضر خود را به کاروان‌شان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس اضافه کنند.

فشار فرانسه به رئال مادرید برای بردن امباپه به المپیک
به گزارش فرتاک نیوز،

با اینکه انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید هنوز قطعی نشده، اما هموطنان او در فدراسیون فوتبال فرانسه تقریباً‌ مطمئن هستند که این اتفاق در پایان فصل جاری رخ خواهد داد. بنابراین آنها قصد دارند با مقامات تیم اسپانیایی برای بردن بازیکن 24 ساله به المپیک 2024 پاریس رایزنی کنند.

طبق ضوابط فیفا، تیم‌های باشگاهی صرفاً برای رویدادهای فوتبال در رده بزرگسالان موظف هستند که بازیکنان ملی‌پوش خود را آزاد بگذارند که در سال 2024، این رویدادها شامل یورو 2024 و کوپا آمه‌ریکا می‌شود. حضور امباپه در تیم ملی فرانسه برای همراهی خروس‌ها در یورو 2024 قطعی است اما فرانسوی‌ها امیدوارند ستاره فعلی پاری‌سن‌ژرمن آنها را در المپیک خانگی نیز همراهی کند که گویا چنین چیزی در سیاست‌های باشگاه رئال مادرید تعریف نشده است. در این میان نشریه فیگاروی فرانسه مدعی شده امباپه به بازی در المپیک تمایل دارد و همین موضوع به فدراسیون فوتبال فرانسه انگیزه مضاعفی داده که با رئالی‌ها برای بردن بازیکن به المپیک چانه‌زنی کند.

در این میان نگرانی رئالی‌ها نیز منطقی به نظر می‌رسد. امباپه حتی به فرض نرسیدن تیمش به فینال لیگ قهرمانان و تمام شدن کارش در رده باشگاهی با پایان فصل جاری لوشامپیونه، با حضور در یورو و المپیک، فرصت ریکاوری چندانی جهت حضور در اردوی پیش فصل رئال نخواهد داشت و این ریسک مصدومیت او در ابتدای فصل آینده را افزایش خواهد داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۲۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان