//
کدخبر: ۴۳۷۴۹۱ //

گزینه مشتری باشگاه منچستریونایتد برای جانشینی تن‌هاخ

مشتری انگلیسی باشگاه منچستریونایتد گزینه‌ای را برای هدایت این تیم در نظر گرفته است که هواداران خیلی موافق آن نیستند.

گزینه مشتری باشگاه منچستریونایتد برای جانشینی تن‌هاخ
به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه سان مدعی شد که در صورت تکمیل فرایند انتقال مالکیت باشگاه منچستریونایتد از خانواده گلیزر به جیم رتکلیف، گراهام پاتر سرمربی شیاطین سرخ خواهد شد.

در میان تمام مشتریان باشگاه منچستریونایتد، رتکلیف از بیشترین شانس برخوردار است و اگر گلیزرها بهانه‌ای جدید برای امتناع از فروش باشگاه پیدا نکنند، ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور، سرمایه‌گذار انگلیسی آن میزان از سهام باشگاه را که برای تبدیل شدن او به مالک جدید نیاز است، خریداری کند.

این تغییر می‌تواند برای هواداران منچستریونایتد که مدت‌هاست از عملکرد مدیران و مالکان فعلی باشگاه ناراضی هستند، اتفاق خوشایندی باشد، اما آنها الان نگران صحت داشتن خبری هستند که درباره رتکلیف منتشر شده است.

طبق ادعای سان، رتکلیف با گراهام پاتر سرمربی سابق چلسی ملاقات داشته و گویا او را برای جانشینی تن‌هاخ در نظر گرفته است. تن‌هاخ بعد از نتایج ضعیفی که تیمش در هفته‌های اخیر کسب کرده است و حذف آن از لیگ قهرمانان اروپا به شدت تحت فشار قرار گرفته و به نظر می‌رسد که شمارش معکوس برای اخراج او آغاز شده است.

پاتر 48 ساله در حالی به‌عنوان گزینه محبوب رتکلیف برای جانشینی تن‌هاخ معرفی شده است که او از زمان اخراجش از چلسی در ماه آوریل - تیمی که کمتر از یک فصل هدایتش را برعهده اشت - بیکار بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۴۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان