//
کدخبر: ۴۳۷۴۶۸ //

صعود پورتو کار دست طارمی داد؛ انتقال به اینتر احتمالاً در تابستان

به نظر می‌رسد انتقال احتمالی مهدی طارمی از پورتو به اینتر در نقل‌وانتقالات زمستانی ممکن نیست.

صعود پورتو کار دست طارمی داد؛ انتقال به اینتر احتمالاً در تابستان
به گزارش فرتاک نیوز،

بازی دور پایانی اینتر برابر رئال سوسیداد در لیگ قهرمانان نشان داد که دو بازیکن خط حمله این تیم یعنی آرنااوتوویچ و سانچس نمی‌توانند بار هجومی را برای تکرار موفقیت سال گذشته در اروپا به دوش بکشند. در این بازی این پیام به خوبی قابل دریافت بود که اینتر نیاز به سرمایه‌گذاری سریع برای خرید مهاجم جدید دارد.

بر اساس گزارش این رسانه ایتالیایی، مهدی طارمی در بازی بامداد امروز پورتو برابر شاختار اوکراین در بازی دور پایانی لیگ قهرمانان اروپا توجه اینتر را دوباره به خودش جلب کرد. طارمی با یک گل تعیین کننده برخلاف همتایانش در اینتر زمینه‌ساز صعود پورتو به مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات شد و جشن گرفت. این مهاجم ایرانی نشان داد که یک بازیکن توانمند چگونه می‌تواند در تیمی همانند تیم تحت هدایت اینزاگی (اینتر) تعادل ایجاد کند. این یک حقیقت روشن است که اینتر در سریع‌ترین زمان یعنی نقل‌وانتقالات ماه آینده به مهاجمی همانند مهدی طارمی نیاز دارد اگر چه وضعیت این انتقال کمی پیچیده به نظر می‌رسد.

برای تیم ایتالیایی سخت است که بتواند در ژانویه با به کار گرفتن بیشتر توان اقتصادی‌اش مهدی طارمی را از پورتو جذب کند. گزینه جذب این مهاجم در ماه ژوئن 2024 (خرداد و تیر 1403) که در آن زمان بازیکن آزاد خواهد بود، برای اینتر بهتر است.

از سوی دیگر صعود پورتو به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برنامه‌های احتمالی انتقال مهدی طارمی را پیچیده‌تر می‌کند. بعید به نظر می‌رسد که اینتر در ماه ژانویه بتواند طارمی را از پورتو بخرد. شاید این گزینه دور از دسترس در صورت تلاش اقتصادی زیاد و خروج یکی از بازیکنانش امکان‌پذیر باشد و این اتفاق در تابستان آینده با توجه به وضعیت جدید طرفین عملیاتی شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۴۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان