//
کدخبر: ۴۳۲۸۰۳ //
ادعای مربی برزیل:

اعجوبه جدید رئال همه را حیرت‌زده می‌کند

فرناندو دینیز، مربی تیم ملی برزیل، اطمینان دارد که اندریک می‌تواند با پیراهن سلسائو درخشان کار کند ولی گفت که باید انتظارات از این بازیکن جوان را پایین آورد.

اعجوبه جدید رئال همه را حیرت‌زده می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

 اندریک با دعوت شدن به تیم ملی برزیل در سن 17 سالگی تاریخ‌سازی کرد. او پس از رونالدو نازاریو، جوان‌ترین بازیکن دعوت شده به سلسائو است.

اندریک سال گذشته از پالمیراس به رئال پیوست، ولی تا 18 سالگی برای باشگاه برزیلی بازی خواهد کرد. او از تابستان پیش رو به جمع رئالی‌ها اضافه می‌شود.

دعوت شدن به تیم ملی پس از درخشش در بازی‌های اخیر، پاداشی بزرگ برای اندریک بود و او شاید در دو بازی پیش‌رو برابر کلمبیا و آرژانتین اولین بازی خود برای برزیل را نیز انجام دهد.

v00bkhxh

دینیز در مورد اندریک گفت: «او بازیکنی بسیار خاص است و در این سن به قدری خوب کار کرده که همه چیز نشان می‌دهد آینده‌ای درخشان خواهد داشت. من مطمئنم که او همه را حیرت زده خواهد کرد، ولی بی‌شک باید توقعات از او را کمی پایین بیاوریم چون فشار وارد کردن به یک بازیکن 17 ساله اصلا خوب نیست. بهترین کاری که اکنون می‌توانیم انجام دهیم این است که برای اندریک امنیت ایجاد کنیم تا او احساس ناامیدی نکند. ما باید این بار را از روی او برداریم و او را از نظر روحی تقویت کنیم تا بتواند با چالش‌های بزرگ تیم ملی بدون مشکل روبه‌رو شود.»

ltlugmcv

دینیز در مورد رودریگو، دیگر ستاره رئال، نیز حرف زد: «رودریگو دقیقا همان بازیکنی است که من دوست دارم. او همه خصوصیاتی که من از یک فوتبالیست بزرگ انتظار دارم را در خودش دارد. پست بازی او در تیم ملی تفاوت زیادی با پستش در رئال نخواهد داشت. او همان جایی بازی می‌کند که دوست دارد و می‌تواند به بهترین شکل توانایی‌هایش را نشان دهد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان