//
کدخبر: ۴۵۹۱۲۳ //

ابراز نگرانی رئیس جمهور عراق در پی حادثه سقوط بالگرد آیت الله رئیسی

رئیس جمهور عراق در پی حادثه سقوط بالگرد آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران و همراهان وی ابراز نگرانی بسیار کرد.

ابراز نگرانی رئیس جمهور عراق در پی حادثه سقوط بالگرد آیت الله رئیسی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق اعلام کرد که اخبار حادثه بالگرد ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و همراهان وی را با نگرانی بسیار دریافت کرده است.

رشید گفت که در تماس تلفنی با محمد کاظم آل صادق، سفیر ایران در بغداد که برای اطلاع از آخرین تحولات حادثه در تهران حضور دارد، گفت‌وگو کرده است.

رئیس جمهور عراق در این تماس بر حمایت عراق و همه تلاش های ممکن برای ارائه کمک در عملیات جست وجو تاکید کرد.

پیش از این محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق نیز به وزارت کشور، هلال احمر عراق و طرف های مرتبط برای ارائه امکانات موجود به جمهوری اسلامی ایران برای یافتن بالگرد رئیسی که در شمال ایران ناپدیده شده، دستور داد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز به منظور افتتاح سد مشترک «قیز قلعه‌سی» در نقطه صفر مرزی و بر روی سد رودخانه ارس حاضر شد و با همراهی «الهام علی‌اف» رئیس‌جمهور آذربایجان از بخش‌های مختلف این سد دیدن و این سد را به صورت رسمی افتتاح کرد.

رئیس‌ دولت مردمی سپس برای افتتاح پروژه ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز عازم این شهر شد اما متاسفانه بالگرد وی و همراهانش در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، خلبان، کمک خلبان، کروچیف (یعنی دستیار خدمه پرواز) سر تیم حفاظت و یکی از محافظان، از جمله همراهان آیت‌الله رئیسی خادم‌الرضا در این بالگرد بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۹۱۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان