//
کدخبر: ۳۸۸۵۲۴ //
رحمتی باز هم صدرنشین را تعیین می‌کند؟

گزارش زنده: آلومینیوم ۱- سپاهان ۱

ژوزه مورایس برای نگه داشتن فاصله تیمش با سرخابی‌های پایتخت به صخره سخت مهدی رحمتی رسیده است.

گزارش زنده: آلومینیوم 1- سپاهان 1
به گزارش فرتاک نیوز،

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر، طلایی‌پوشان سپاهان به عنوان صدرنشین لیگ در خانه آلومینیوم به مصاف شاگردان سیدمهدی رحمتی خواهند رفت.

سپاهان که پس از چند هفته پیروزی متوالی در لیگ و حذفی و رقابت دوستانه در جام حذفی برابر پرسپولیس شکست خورد، حالا با از دست رفتن جام حذفی تمام تمرکز خود را روی لیگ برتر گذاشته و به دنبال حفظ صدرنشینی خواهد بود.

در طرف دیگر، آلومینیوم بعد از کسب نتایج فوق العاده در نیم فصل دوم و شکست‌ناپذیری برابر مدعیانی چون پرسپولیس، تراکتور و گل گهر حالا در شرایطی میزبانی از سپاهان را بر عهده دارد که می‌تواند با کسب پیروزی در این بازی جایگاهش در رده ششم جدول را محکم‌تر کند.

 

در ادامه با اتفاقات این بازی همراه باشید؛

هفته بیست و یکم لیگ برتر، سه‌شنبه نهم اسفند 1401
ورزشگاه امام خمینی
گروه داوری: سیدرضا مهدوی - امیررضا آشور ماهانی - احد سلطانی - وحید زمانی / ناظر داوری: ابوطالب طاهریان  

آلومینیوم

حسین پورحمیدی، سید مهران موسوی، سید محمداحسان حسینی، وحید محمدزاده، اسماعیل شریفات، محمد مسلمی‌پور، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، امین جهان‌کهن، محمود قائدرحمتی و هانسل زاپاتا

سرمربی: مهدی رحمتی

1806929

سپاهان

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی، سیدمحمد کریمی، امید نورافکن، محمد علی‌نژاد، ایگور کاتاتائو و عیسی مرادی

سرمربی: ژوزه مورایس

⚽شرح گل:
آلومینیوم یک - سپاهان صفر (دقیقه ۱۶، محمود قائدرحمتی): روی یک ضدحمله از سوی اراکی‌ها، محمود قائدرحمتی پس از بازگشت از دوران مصدومیت با یک ضربه فوق‌العاده از زاویه بسته با پای چپ، دروازه تیم سابق خود را باز کرد.

1806931

سپاهان یک - آلومینیوم یک: (عیسی مرادی دقیقه ۳۸): روی ارسال امید نورافکن از سمت چپ، عیسی مرادی پس از کنترل توپ در موقعیت تک به تک با پورحمیدی قرار گرفت و دروازه آلومینیوم را باز کرد.

⏱لحظات حساس:
دقیقه ۲: هانسل زاپاتا روی یک ضدحمله از گوشه محوطه جریمه فرصت گلزنی پیدا کرد که ضربه او توسط پیام نیازمند دفع شد.
دقیقه ۸: شوت سرکش رامین رضاییان از پشت محوطه جریمه با اختلاف نسبتا کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه ۱۳: روی ارسال ضربه ایستگاهی به داخل محوطه جریمه، عیسی مرادی از زاویه بسته ضربه خود را زد که پورحمیدی آن را مهار کرد.
دقیقه ۲۴: هانسل زاپاتا روی یک پاس عمقی در پشت مدافعین سپاهان با پیام نیازمند تک به تک شد که پیام با خروج به موقع مانع از گلزنی مهاجم خارجی ایرالکو شد.

دقیقه ۲۹: روی ارسال رامین رضاییان به داخل محوطه جریمه امید نورافکن با ضربه سری محکم قصد باز کردن دروازه پورحمیدی را داشت که این دروازه‌بان با جایگیری مناسب توم را در آغوش گرفت.

دقیقه ۱+۴۵: روی فرار هانسل زاپاتا از بین مدافعین سپاهان، ستاره خارجی ایرالکو با نیازمند تک به تک شد که ضربه او باز هم توسط گلر آماده سپاهان مهار شد.

1806932
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۵۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان