//
کدخبر: ۳۴۳۸۱۶ //
در دیدار مدیر‌کل پزشکی قانونی با معاون عمرانی استانداری کرمانشاه مطرح شد؛

توافق ابلاغ تعمیم متمم بودجه‌ جهت پرداخت اوراق ساختمان پزشکی قانونی سرپل‌ذهاب و جوانرود

مدیر‌کل‌ پزشکی قانونی استان کرمانشاه از دیدار با معاونت عمرانی استانداری خبر داد و گفت: در این دیدار درخواست ابلاغ تعمیم متمم بودجه جهت پرداخت اوراق ساختمان پزشکی قانونی سرپل‌ذهاب و جوانرود مطرح و به توافق رسید.

توافق ابلاغ تعمیم متمم بودجه‌ جهت پرداخت اوراق ساختمان پزشکی قانونی سرپل‌ذهاب و جوانرود
به گزارش فرتاک نیوز،

سلیم خانی مدیر‌کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: طی دیدار و جلسه‌ای که امروز (۲۱ اسفندماه) با دکتر منوچهر فخری معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، درخواست ابلاغ تعمیم متمم بودجه جهت پرداخت اوراق ساختمان‌ پزشکی‌ قانونی شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و جوانرود مطرح گردید و از سوی ایشان قول مساعدت در این زمینه صادر شد.

وی احداث سالن تشریح در آرامستان کرمانشاه را راهی در جهت رفاه حال همشهریان عزیز عنوان کرد و اظهار داشت: در این زمینه نیز درخواست خود را به دکتر فخری اعلام کردیم تا درصورت توافق این موضوع محقق گردد.

مدیرکل پزشکی قانونی در ادامه خاطر نشان کرد: بر اساس صحبت‌های انجام گرفته مقرر شد در سفر آتی ریاست جمهوری به استان کرمانشاه موضوع احداث ساختمان شماره ۴ شهرستانهای کنگاور و سنقرو کلیایی همچنین هزینه خرید تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی قانونی مطرح شود تا در این زمینه مشکلات این مراکز نیز مرتفع گردد.

خبرنگار:طیبه‌ دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۸۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان