//
کدخبر: ۲۶۰۰ //

برگی زد:امیدوارم شاهد دربی گرمی باشیم

مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد گفت:فوتبال، بیشترین تاثیر را در جامعه دارد.

به گزارش فرتاک نیوز، هادی برگی‌زر در ضیافت مشترک بین باشگاه پدیده و سیاه جامگان در آستانه دربی مشهد اظهار داشت: از چنین حرکتی که برای نخستین بار در مشهد برگزار شد، تشکر می‌کنم. امیدوارم فردا نیز شاهد دیداری گرم باشیم.

وی افزود: از حضور اعضای شورای شهر و مسئولین تشکر می‌کنم. فوتبال در تمام دنیا یک بیزینس و کار اقتصادی است، اما در کشور ما همچنان چنین موضوعی تعطیل است. ریشه مشکلات عدیده تیم‌های خصوصی کشور، هم در همین رابطه است.

برگی‌زر با تاکید بر اینکه فوتبال، تاثیری شگرف در جامعه دارد، خاطرنشان کرد: فوتبال، بیشترین تاثیر را در جامعه دارد و می‌توان به بهترین شکل از آن به عنوان ابزاری برای ترویج اخلاق استفاده کرد.

وی افزود: امیدوارم در زمانی نزدیک بتوانم در خصوص اهمیت چنین فرآیندی با شما به شکلی خصوصی صحبت کنم.

محمدرضا عباسی در نشست دوستانه پیش از دربی مشهد اظهار کرد: همه ما خانواده فوتبال و ورزش خراسان، یک خانواده بزرگ هستیم که در همسایگی هم زندگی می‌کنیم.

وی افزود: تمامی چهره‌ها همگی آشنا هستند و هیچ غریبه‌ای نیست. همگی حاضرین افتخاری بزرگ برای فوتبال بوده‌اند و هستند. ممنونم که چنین جمعی  دور هم جمع شده‌اند. علی‌رغم رقابت در دیدار فردا قطعا دوستی‌ها پایدار می‌ماند.

صبوریان، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت:در ورزش مشهد سابقه نداشته که چنین وفاقی باشد. در حوزه ورزش همگانی، شهرداری زحمات زیادی کشیده و به رتبه برتر کشور رسیده‌ایم.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان