//
کدخبر: ۱۲۲۹ //

ذوب آهن-سیاه جامگان/ذوب آهن به دنبال انتقام و نزدیک شدن به صدر

 

تیم های ذوب آهن اصفهان و سیاه جامگان مشهد در ورزشگاه فولادشهر روز جمعه به مصاف هم می روند.

تیم های ذوب آهن اصفهان و سیاه جامگان مشهد در چهارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم می روند.

* ذوب آهن با کسب 25 امتیاز به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به پیکان در رده سوم جدول رده بندی جای دارد. آنها با شکست سیاه جامگان می توانند جایگاه خود را در رده سوم تثبیت کنند و حتی به صدر جدول هم نزدیک تر شوند. اما اگر در این بازی امتیاز از دست بدهند ممکن است هر دو را در خطر ببینند.

* تیم سیاه جامگان مشهد هم اکنون با 14 امتیاز در رده سیزدهم جای دارد شاگردان خداداد عزیزی می توانند با شکست ذوب آهن تا یک رده در جدول صعود داشته باشند اما شکست یا تساوی ممکن است این تیم مشهدی را به رده چهاردهم بیاورد.

* در مسابقه رفت یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن بود و فرهاد کاظمی نفر اول نیمکت سیاه جامگان بود اما حالا مجتبی حسینی سرمربی تیم اصفهانی شده و خداداد عزیزی هدایت گر سیاه پوشان مشهدی است.

* دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 2بریک به سودی سیاه جامگان تمام شد. عباس عسگری و درویشی برای سیاه جامگان و محمدرضا عباسی برای ذوب آهن گلزنی کردند.

* ذوب آهن اصفهان در 6 بازی اخیر خود در لیگ برتر به 5 پیروزی و یک تساوی دست پیدا کردند. آنها آخرین باخت خود را در هفته نهم مقابل نفت تهران تجربه کردند.

* ذوب آهن هفته گذشته مقابل دیگر تیم مشهدی یعنی پدیده قرار گرفت و با نتیجه یک - یک متوقف شد. حالا آنها به دنبال آن هستند تا در این فصل به اولین برد خود مقابل نمایندگان مشهد دست پیدا کنند.

* سیاه جامگان با هدایت خداداد عزیزی تاکنون 3 تساوی، 2 باخت و یک برد را دشت کرده است . آنها به دنبال این هستند که دومین برد خود را با سرمربی بومی شان کسب کنند.

* خداداد عزیزی بعد از پشت سرگذاشتن محرومیتش می تواند در این بازی از کنار زمین تیمش را هدایت کند.

* مرتضی تبریزی از سیاه جامگان و محسن آقایی و موسی ترائوره از سیاه جامگان غایبان این بازی به دلیل محرومیت خواهند بود.

* حسین کیانی، سالار افراسیابی ، علیرضا جلیلی، محسن آذرپاد و میلاد میداوودی بازیکنان ورودی سیاه جامگاه هستند و حمیدرضا علی  عسگری، محمدرضا خانزاده و ایوب کلانتری سه بازیکن خروجی این تیم به حساب می آیند.

* در سه تقابل قبلی این دو تیم در لیگ برتر 2پیروزی برای ذوب آهن و یک پیروزی برای سیاه جامگان به ثبت رسیده است.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان