//
کدخبر: ۴۱۷۷۲۶ //

جشنواره "نوآوری در گردشگری" آغاز تحولی‌ نو با نگاهی نوآورانه به حوزه گردشگری است

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: جشنواره "نوآوری در گردشگری" آغاز تحولی‌ نو با نگاهی نوآورانه به حوزه گردشگری است.


 جشنواره "نوآوری در گردشگری" آغاز تحولی‌ نو با نگاهی نوآورانه به حوزه گردشگری است
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیرکل میراث،فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در آیین اولین جشنواره نوآوری در گردشگری کرمانشاه یکی از موضوعات مهم در دنیای امروز را توجه به حوزه گردشگری دانست و اظهار داشت: صنعت گردشگری جز صنایع برتر دنیا محسوب می‌شود. 

"داریوش فرمانی" افزود: گردشکری در ابعاد گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارای اهمیت بالایی است.

وی برگزاری اولین جشنواره نوآوری در گردشگری را نقطه آغاز تحولی نو، با نگاه خلاقانه و نوآورانه در حوزه گردشگری استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با این نگاه، توسعه گردشگری را در استان کرمانشاه رقم بزنیم.

فرمانی در ادامه اشاره‌ای به آثار تاریخی، طبیعی، اکوتوریسم و میراث ناملموس بی‌نظیر در استان کرمانشاه داشت و افزود:در نظر داریم از تمامی ظرفیت‌های استان در توسعه گردشگری استفاده نماییم.IMG_20230817_212404

مدیرکل میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قصد داریم که از تمامی ظرفیت‌ها و‌ پتانسیل‌های موجود با کمک جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری و فناوری اطلاعات استفاده نماییم و با همکاری و هم اندیشی این دستگاه‌ها بتوانیم از این ظرفیت‌ها در معرفی گردشگری کرمانشاه بهره‌مند شویم.

فرمانی در پایان معرفی استان در سامانه "کرمانشاه گشت" را کاری مطلوب در دستیابی به اطلاعات گردشگری استان کرمانشاه دانست و بیان داشت: تمامی اطلاعات گردشگری استان در این سامانه موجود است و تمامی گردشگران با ورود به استان می‌توانند به اطلاعات حوزه گردشگری دسترسی پیدا کنند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۷۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان