//
کدخبر: ۴۳۴۳۰۲ //
اینستاگرام

به‌زودی بخش جذاب Wonder Wall به اینستاگرام اضافه خواهد شد

به‌زودی بخش جدیدی به‌نام Wonder Wall به اینستاگرام اضافه خواهد شد که گزینه جذابی برای شاعران و نویسندگان است. اما این قابلیت چیست؟

به‌زودی بخش جذاب Wonder Wall به اینستاگرام اضافه خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

اینستاگرام مشغول توسعه بخش جدیدی به‌نام “Wonder Wall” است که به کاربران اجازه می‌دهد نوت‌هایشان را پست کرده و یا از طریق لایک کردن یا پاسخ دادن با نوت‌های دیگر کاربران تعامل برقرار کنند. این قابلیت هنوز در دست توسعه است، اما احتمال اینکه در آینده‌ای نزدیک در اختیار عموم کاربران قرار بگیرد زیاد است.

بخش Wonder Wall اینستاگرام چیست؟

بخش Wonder Wall اینستاگرام

Wonder Wall که در زبان انگلیسی به‌معنای «دیوار شگفت‌انگیز» است، قابلیتی شبیه به فضای اپلیکیشن Google Keep (که یک اپلیکیشن مخصوص نوت‌برداری است) را در اختیار کاربران می‌گذارد. با این تفاوت که گوگل کیپ نوشته‌های کاربر را در یک بخش خصوصی نگهداری می‌کند، اما اینستاگرام آن‌ها را به‌نمایش عموم درمی‌آورد.

با این قابلیت کاربران می‌توانند نوت‌هایشان را پست کنند تا هر کسی که به پروفایل آنها سر می‌زند، بتواند این یادداشت‌های کوتاه را هم ببیند. علاوه بر این، مخاطبان شما می‌توانند به نوت‌هایتان پاسخ دهند و یا آن‌ها را لایک هم کنند. این راه جدیدی را برای تعامل بین کاربران اینستاگرام به‌وجود خواهد‌ آورد.

من معتقدم که این ویژگی گزینه خوبی برای کاربرانی است که می‌خواهند شعرهایشان را با دیگر افراد به اشتراک بگذارند. اما از آنجا که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصاویر است، برای استفاده از این ویژگی باید به اپلیکیشن Threads یا شبکه اجتماعی X بروند. بنابراین اگر شاعر یا نویسنده هستید، این بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

همچنین مشخص نیست که چه زمانی اینستاگرام قابلیت جدید واندر وال را در اختیار عموم کاربرانش خواهد گذاشت. الکساندرو پالوزی، یک محقق اپلیکیشن که اولین نفر متوجه توسعه این ویژگی شده، می‌گوید که در آینده‌ای نزدیک این اتفاق رخ خواهد داد. به‌زودی اطلاعات بیشتری به‌دست ما خواهد رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۳۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان