//
کدخبر: ۴۵۲۸۷۱ //

فال راز | فال راز شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال راز | فال راز شنبه 18 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال راز را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

فال راز ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

جمله تاکیدی :

من تمام خستگی ها ، ناکامی ها و نا امیدی های گذشته ام را رها می کنم تا افکار مثبت و سازنده آزادانه به ذهن من جاری شوند. افکار جدید من شگفت انگیز و پر ثمرند.

فال راز ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

وقتی احساس خوبی داری، حتما افکاری خوب در سر می پرورانی. پس کارت درست است و مشغول ساطع کردن فرکانسی قوی هستی که موارد خوب بیشتری را که موجب احساسی خوب در تو می شود، برایت جذب می کند. لحظاتی را که حال و هوای خوبی داری بقاپ و از آن بهره بگیر. حواست باشد همچنان که احساسی خوب داری، قدرتمندانه موارد خوب بیشتری را به سوی خودت جذب می کنی.

فال راز ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

اگر احساس خوبی داری، مشغول خلق آینده ای هستی که بر وفق مرادت است. با سپری شدن روزهایت، قانون جذب در هر ثانیه ی آن مشغول به کار است. هر فکر و احساسی که کنی، باعث خلق آینده ات می شود. اگر تو نگران و دلواپس هستی، از این گونه موارد در سرتاسر روز مقدار بیشتری وارد زندگی ات می شود.

فال راز ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

جمله تاکیدی:

بایستید و نجات خداوند را ببینید. خداوند برای شما جنگ خواهد کرد و شما خاموش باشید.

فال راز ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

فکر غالب یا نگرش ذهنی، حکم مغناطیس را دارد و قانون این است که هر چیزی مشابه خود را جذب کند. در نتیجه، نگرش ذهنی به گونه ای تغییرناپذیر همین موقعیت هایی را که مطابق با ماهیت خود باشد، جذب می کند.

فال راز ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

اگر می خواهید بابت کاری که می کنید، تحسین جذب کنید، پس، در زندگی به تحسین و تمجید دیگران بپردازید.

اگر عیب دیگری را بگیرید، خود باعث شده اید که دیگران عیب شما را بگیرند. اگر درباره دیگری قضاوت کنید، خود باعث شده اید که درباره تان قضاوت کنند. و اگر دیگران را تحسین کنید، باعث تحسین خود شده اید. نخست باید آن خصلت را در خود بروز دهید، پیش از آن که بتوانید آن را از دنیای بیرون جذب کنید.

فال راز ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

افکار منفی بیانگر حقیقت شما نیستند. سرشت واقعی شما همه خیر است. پس، اگر به تصادف فکری منفی به سراغ تان آمد، به خود بگویید : این افکار مال من نیستند، و به من تعلق ندارند. وجود من خیر است و نسبت به خود و دیگران، اندیشه ی نیک در سر می پرورانم.

فال راز ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

پیش از هر کاری باید ترس را بزدایید و مطمئن باشید که خدا از منافع شما حمایت می کند و از او بخواهید که سیمای الهی آن وضعیت، چهره بنماید.

فال راز ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

هرگاه انسان بیش از اندازه از خود مطمئن باشد اغلب با مانعی بازدارنده برخورد می کند که معنایش این است که به جای توکل به «پدر درون» به شخصیت خود اتکا کرده است.

فال راز ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

انسان تنها آن چیزی را می تواند به دست آورد که خود را در حال ستاندن آن ببیند.

فال راز ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

مهمترین گام برای رسیدن به خواسته، نخستین گام، یا «درست طلبیدن» است. انسان باید همیشه آن چیزی را بطلبد که حق الهی او است.

فال راز ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

قانون جذب قانون طبیعت است. این موردی غیر شخصی است و خوب و بد نمی شناسد، فقط افکار تو را دریافت می کند و آنها را به صورت تجربه ی زندگی به سوی خودت باز می گرداند. قانون جذب صرفا همان چیزی را که در ذهنت می گذرد به سوی تو برمی گرداند.

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۸۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان