//
کدخبر: ۱۸۳۴۰۵ //
در پرس تی وی؛

نگاهی به واکنش رسانه‌های غربی به پیروزی کمدین اوکراینی در انتخابات

برنامه این هفته «نشر خبر» (Press Release) موضوعاتی همچون ادعای آمریکا مبنی بر دخالت ایران در ونزوئلا، پیروزی کمدین اوکراینی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور و اعمال محدودیت های سنگین حمل و خرید اسلحه در ونزوئلا را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

نگاهی به واکنش رسانه‌های غربی به پیروزی کمدین اوکراینی در انتخابات
به گزارش فرتاک نیوز،

این برنامه به تهیه کنندگی النا فکلینا با اشاره به ادعاهای آمریکا مبنی بر دخالت ایران در ونزوئلا، اثبات دخالت های آمریکا در امور ونزوئلا و نقض قوانین بین المللی از سوی این کشور برای جهانیان را مورد بحث قرار می دهد.

این برنامه در ادامه به گفت و گو در مورد پیروزی ولودمیر زلنسکی، کمدین اوکراینی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور و واکنش رسانه های غربی نسبت به این رویداد می پردازد و عدم صلاحیت وی برای احراز این پست و تمایل بسیاری از کشورهای اروپایی برای گسترش همکاری ها و دوستی بیشتر با اوکراین در پی انتخاب این کمدین را مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد.

اعمال محدودیت های سنگین حمل و خرید اسلحه در نیوزیلند در پی حادثه تروریستی اخیر در شهر کرایست چرچ عنوان موضوع دیگری است که در برنامه این هفته  «نشر خبر» مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت. این اعمال محدودیت که از سوی جاسیندا آردرن، رئیس جمهور نیوزیلند اعمال شده است ثابت کرد که می توان این محدودیت را با کمک سیاستمداران و مردم اعمال کرد در حالی که چنین محدودیت هایی تاکنون در آمریکا محقق نشده است در حالی که بر اساس گزارش ها، حداقل 100 نفر در روز بر اثر استفاده از اسلحه جان خود را از دست می دهند.

 «نشر خبر» با اجرای لمبیت آپیک، یکشنبه 8 اردیبهشت ساعت 18:00 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان