//
کدخبر: ۱۸۲۰۶۱ //

مروری بر روابط ایران و پاکستان در پرس تی وی

برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) ضمن مروری بر سفر نخست وزیر پاکستان به ایران، روابط ایران و پاکستان و اشتراکات فرهنگی دو کشور را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

مروری بر روابط ایران و پاکستان در پرس تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

این برنامه به تهیه کنندگی یوسف پور انوری با اشاره به سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به همراه جمعی از وزرا و مشاوران خود در روزهای اول و دوم اردیبهشت ماه به مشهد و تهران به بحث و بررسی مذاکرات وی درخصوص گسترش روابط دوجانبه، بررسی اوضاع منطقه به ویژه افغانستان و افزایش همکاری‌های نظامی و دفاعی بین دو کشور می پردازد.

این برنامه که میزبان کارشناسانی همچون نوذر شفیعی استاد دانشگاه و تحلیلگر مسایل سیاسی، پیرمحمد ملازهی کارشناس مسایل شبه قاره و محسن روحی‌صفت معاون مدیرکل مرکز مطالعات سیاسی و بین‌الملل وزارت امور خارجه است پیرامون اشتراکات قومی، دینی، فرهنگی و زبانی فراوان میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداخته و مسایلی مانند محکوم کردن اقدامات مختلف آمریکا علیه ایران از سوی پاکستان، وجود 900 کیلومتر مرز مشترک استراتژیک بین دو کشور و افزایش سطح تجارت بین دو کشور به 5 میلیارد دلار در سال را مورد واکاوی قرار می دهد.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت 01:03 بامداد چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 07:00 و 20:00 ، پنجشنبه ساعت 09:00 و شنبه ساعت 12:00 پخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۰۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان