//
کدخبر: ۴۲۶۰۱۰ //

پنج راهکار برای افزایش ماندگاری رژ لب شما

افزایش ماندگاری رژلب مطلبی است که همه به دنبال راه‌هایی برای انجام آن هستند. از بهترین و دوست داشتنی ترین وسایل ارایشی، می توان به رژ لب اشاره نمود.

پنج راهکار برای افزایش ماندگاری رژ لب شما
به گزارش فرتاک نیوز،

رژ لب آرایش را کامل کرده و چهره هر فرد را خاص و زیبا می کند. بیشترین تنوع رنگ در میان لوازم آرایشی، متعلق به رژ لب می باشد. رژ لب در کیف تمام خانم ها پیدا میشود. حتی اگر خانمی نخواهد از دیگر لوازم‌آرایش استفاده کند، حتما از یک رژلب خوش‌رنگ استفاده خواهد کرد.

اگر رژ لبتان کمرنگ و یا پاک بشود، مجبور می‌شوید همیشه و همه جا آینه و رژلب به‌دست داشته باشید. به‌طور حتم برای هیچ خانمی خوش‌آیند نیست که در طول مهمانی بجای آن‌که از تمام لحظات شاد مهمانی لذت ببرد به فکر پاک نشدن و تجدید رنگ رژلبش باشد. با راهکارهای می توان مشکل کمرنگ شدن و از بین رفتن رژ لب را برطرف کرد.

مرحله اول: لایه برداری برای ماندگاری رژلب

لب ها هم مانند پوست، دچار خشکی می شوند، خصوصا در فصل های سرد سال. به همین علت باید همیشه مراقب بود تا لب ها نرم و صاف باقی بمانند. برای این کار می توان از اسکراب های لب شکری  استفاده کرد.  اسکراب لب، زبری را از بین می برد و لب ها را با مواد حالت دهنده خود نرم نگه می دارد.  هیشه لب ها را  با استفاده از بالم لب مرطوب نگه دارید. اگر بعد از این اسکراب (قبل از زدن رژ لب) از بالم لب استفاده کرده اید، قبل از رفتن به مرحله بعدی، آن را پاک کنید.

مرحله دوم: از پرایمر لب یا کانسیلر استفاده کنید.

برای ماندگاری بیشتر رژ لب، باید از پرایمر  استفاده کنید. استفاده از پرایمر لب باعث می شود شما لب های نرم و بسیار لطیف داشته باشید. نرم بودن لب ها باعث افزایش ماندگاری رژلب شما می شود. پرایمر صاف ترین بوم ممکن را برای رژ لب ایجاد می کند و کمک می کند تا رنگ روی لب های شما برای ماندگاری طولانی ماندگار شود.

مرحله سوم:  خط لب را به سرتاسر لبتان بمالید

حتی اگر از پرایمر هم استفاده کردید، توصیه ما به شما این است که، خط لب را نیز به سرتاسر لبتان بزنید.به جای اینکه فقط لبه‌های بیرونی لب‌ها را بپوشانید، پس از خط‌کشی لبه‌های بیرونی، تمام لب را پر کنید تا مطمئن شوید که رنگ رژ لبتان ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

مرحله چهارم:برای ماندگاری رژلب،دوباره رژ بزنید

هر خانمی که رژ لب می زند، بهتر است این نکته را در نظر داشته باشد. زمانی که برای بار اول رژ لب میزنید، آن را با دستمال به آرامی پاک کنی تا رژ لب های اضافی پاک شود. سپس برای بار دوم رژ بزنید، به صورت ضربه ای و لکه لکه. این کار باعث ماندگاری بیشتر رژ لب می شود.

مرحله پنجم: با پودر تمام کنید.

خیلی از افراد، از انجام دادن این کار صرف نظر می کنند. با استفاده از یک پودر شفاف و یا پنکک می توانید، لایه نازکی را روی لب هایتان بزنید. سپس دوباره روی لب هایتان، رژ بزنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۰۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان