//
کدخبر: ۲۹۷۰۷۵ //

گازگرفتکی جان پنج نفر را در مشهد را گرفت

مدیر واحد آتش‌نشانی منطقه ثامن مشهد گفت: پنج نفر شامل چهار مسافر در جریان دو حادثه جداگانه گازگرفتگی ناشی از تنفس منوکسید کربن امروز یکم بهن ماه در این کلانشهر جان باختند.

گازگرفتکی جان پنج نفر را در مشهد را گرفت

سرآتشیار مجید فرهادی عصر چهارشنبه به نخستین مورد از این دو حادثه اشاره و بیان کرد: ظهر امروز در پی اعلام گزارش گازگرفتگی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی مشهد بلافاصله گروه نجات و پشتیبانی از دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه در خیابان سرشور واقع در محدوده مرکزی این کلانشهر واقع در محدوده پرامونی حرم مطهر امام رضا (ع) اعزام شدند. 

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: دو زن، یک مرد و یک کودک که همگی از بیرجند به مشهد سفر کرده بودند حین اقامت و خواب در اتاقی با مساحت کمتر از ۱۵ مترمربع هنگام به دلیل استنشاق گاز منوکسیدکربن متصاعده از بخاری این مکان دچار مسمومیت شدید شده و فوت کردند.

مدیر واحد آتش‌نشانی منطقه ثامن مشهد علت اولیه این حادثه مرگبار را مسدود بودن مسیر دودکش بخاری اقامتگاه شهروندان بیرجندی درگذشته اعلام و بیان کرد: بررسی دقیق در خصوص چگونگی وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در حال انجام است. 

وی ادامه داد: دیگر حادثه گازگرفتگی امروز مشهد در یکی از منازل مسکونی واقع در خیابان امام رضا (ع) این شهر رخ داد. 

سرآتشیار فرهادی گفت: این حادثه نیز ظهر امروز برای زنی مسن در منزلش بخاطر گازگرفتگی ناشی از روشن بودن اجاق گاز در حمام رخ داد.

وی افزود: این شهروند مشهدی به عنوان پنجمین جانباخته تنفس گاز منوکسیدکربن در یک روز، ثبت شد. 

هزار و ٨٠٠ آتش‌نشان در قالب ٥٢ ایستگاه در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت می‌کنند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۰۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان