//
کدخبر: ۴۵۶۷۳۵ //

سرقت محترمانه از اموال شهرداری شباب

سارقی که محترمانه و بدون کوچکترین آسیبی به درب وپنجره یادوربین مداربسته با احترام لازم اموال شهرداری شباب را به سرقت می برد.

سرقت محترمانه از اموال شهرداری شباب

به گزارش فرتاک نیوز،این سارق محترم که اموال شهرداری شباب را به سرقت برد با علم به اینکه محل سرقت آرام است، همه ای معابر باز هستند، هیچ دوربینی از او فیلمی نمی گیردو هیچ اقدام حراستی ونظارتی وجود ندارد( بماند که شهرداریهای شهرستان چرداول هیچکدام حراست ندارند ونظارت رها شده) با توجه این همه موقعیت سارق با احترام ویژه وبدون کوچکترین درگیری به پاس نبود هرگونه موانع از خسارتهای جانبی دیگر خوداری نموده و خیلی محترمانه کامپیوتر شهرداری شباب را به سرقت می برد.

 البته، احترام اخترام می آورد وقتی سارق می بیند نه دربی بسته شده که کلیدی بشکند نه نگهبانی هست دست به سلاح شود نه دروبینی هست که فیلم بگیر،نه مانعی هست که سینه خیز برود وانرژی مصرف کند، پس لازم است با کت شلوار وکفش واکس زده وضمن قدردانی از این همه خدمات برای انجام سرقت باحترام ویژه کامپیوتر رابه سرقت ببرد ، حالا دور ونزدیکش بماند ولی این سرقت با احترام خاص صورت گرفته است.

این هم شیوه ای از سرقت هست که جدیدا ابداع شده وسارقان در راستای اطلاعات دقیق ونبود نظارت وهرگونه موانع وبرخورد فیزیکی وایجاد مزاحمت اقدام به سرقت با احترام لازم می نمایند.

انشاالله که معاون عمرانی استاندار ومدیریت شهری پیگیر باشند واحتمالا هوش مصنوعی یا بیهوشی خود خواسته دراین سرقت دخیل باشد و برای شهرداری های دیگر شهرستان سرقت محترمانه صورت گیرد،چونکه در صورت تکرار احتمال به سرقت رفتن ماشین الان نقلیه آنهم بدون راننده اتفاق بیفتند وجبرانش سخت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۶۷۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان