//
کدخبر: ۴۴۳۹۱۸ //
فرتاک گزارش می دهد؛

نبود ام‌.آر.‌آی وسی تی. اسکن در چرداول درد بیماران را دوچندان کرده است/ دانشگاه علوم پزشکی پاسخگوباشد

نبود دستگاه «ام.‌آر.‌آی وسی تی. اسکن سبب رنج مردم چرداول شده و‌ سال‌هاست که مردم این شهرستان برای گرفتن «ام.‌آر.‌آی» وسی تی .اسکن مجبورند به شهرهای هم‌جوار یا مراکز استان مراجعه کنند.

نبود ام‌.آر.‌آی وسی تی. اسکن در چرداول درد بیماران را دوچندان کرده است/ دانشگاه علوم پزشکی پاسخگوباشد

به گزارش فرتاک نیوز،اگرچه خدمات ارزنده‌ای برای محرومیت‌ زدایی در کشور انجام گرفته است، اما خدمات ارائه شده در شهرستان چرداول در عرصه پزشکی نتوانسته در حد مطلوب، مشکلات مردم را برطرف کند که در نهایت این موضوع سبب تحمیل هزینه‌های سنگین و گاهی خسارت‌های جبران‌ناپذیری به مردم می شود.

درحال حاضر علاوه برسه شهرستان هلیلان،چرداول،وسیروان و ملیونها زوار درایام اربعین وهمچنین دیگرایام سال روزانه هزاران نفر از مسیر چرداول به عراق تردد می کنند ودرصورت نیاز پزشکی از تنها بیمارستان امام علی سرابله خدمات درمانی  می گیرند ،ولی متاسفانه هنوز این بیمارستان با این همه مراجعه کننده فاقد اصلی ترین تجهیزات پزشکی ازجمله، ام ار ای وسی تی اسکن می باشد.

مهمترین تجهیزاتی که امروزه نیاز تنها بیمارستان امام علی چرداول هست داشتن دستگاه ام آر ای وسی تی اسکن است می باشد که متاسفانه علیرغم قول قرار مسولین دانشگاه علوم پزشکی هنوز هیچ اقدامی برای راه اندازی وشروع بکار این دستگاهها ی مهم پزشگی دربیمارستان امام علی (ع) انجام نگرفته است ومردم فقط شاهد شعار وقول بی عمل بوده اند ودرحقیت از خدمات ارائه شده در شهرستان چرداول در عرصه پزشکی نتوانسته در حد مطلوب، مشکلات مردم را برطرف کند که در نهایت این موضوع سبب تحمیل هزینه‌های سنگین و گاهی خسارت‌های جبران‌ناپذیری به مردم می‌کند.

امروز مهمترین نیاز بیمارستان امام علی سرابله تجهیز به دستگاه ام ار ای وسی تی اسکن می باشد که  مردم سه شهرستان سیروان وچرداول وهلیلان وهمچنی مسافرین وزوار ازاین بیمارستان برای نیازهای پزشکی استفاده می کنند وانتظاری که از دانشگاه علوم پزشکی میرود برای همیشه این مطالبات بحق مردم را عملی کنند واین مشکل برای همیشه حل شود.

بهتر است دانشگاه علوم پزشکی استان هم درخصوص اهدا یکدستگاه ام ار ای به بیمارستان امام علی سرابله که باپیگیرهای مکرر فرماندار چرداول درتیرماه امسال توسط یکی از خیرین انجام گرفته پیگیرباشند زیربراساس اطلاعات موثق موافقت خرید این دستگاه توسط فرماندار چرداول از یکی ازخیرین گرفته شده وهمچنین استانداربودن دستگاه توسط کارشناسان مربوطه تایید شده ودرحال حاضر تحویل وراندازی ان برعهده دانشگاه علوم پزشکی می باشد که متاسفانه از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای تحویل وراه اندازی ان اقدام جدی صورت نگرفته است.

نویسنده گزارش: ایرج فریادیان

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۳۹۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان