//
کدخبر: ۴۲۵۵۵۳ //

بایدازظرفیت سمن ها دربحث حجاب وعفاف استفاده شود

فرماندارآبدانان بابیان اینکه‌سمن هادارای ظرفیت بسیارخوبی درتمامی ابعاد مختلف هستند،گفت: باید ازاین ظرفیت درحوزه حجاب وعفاف استفاده شود

بایدازظرفیت سمن ها دربحث حجاب وعفاف استفاده شود

به‌گزارش‌فرتاک نیوز،محمد رحمانی فرماندار شهرستان آبدانان  در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خدمت رسانی تشکل ها و موسسات خیریه و مردم نهاد به جامعه بر لزوم جلوگیری از بی انظباطی ، پراکندگی و موازی کاری در توزیع کمک های حمایتی به نیازمندان تاکید کرد.

وی یکی  فعالیت های سمن ها در حوزه اجتماعی راظرفیت آنها برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف دانست و افزود: در این راستا و به منظور تقویت بنیان‌های خانواده، پیگیری لازم جهت حمایت از سمن‌های فعال در این حوزه در اولویت قرار می گیرد.

فرماندار آبدانان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در راستای اجرای ماده "شش" تصویب نامه شماره 67735/ت مورخ 6/6/1395 هیات وزیران، دومین دوره انتخابات شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد طی روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۸/۲۹ در محل فرمانداری آبدانان برگزار خواهد شد. 

وی با بیان کرد : اینکه از نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد دارای پروانه فعالیت از فرمانداری آبدانان  متقاضی نامزدی انتخابات جهت تصدی سمت " نماینده سازمان‌های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت " هستند، می‌بایست در خصوص معرفی و ثبت نام نماینده تا تاریخ ۱۴۰۲/۸/۲۹ اقدام نمایند.

رحمانی اضافه کرد: هر سازمان مردم نهاد صرفا می‌تواند در خصوص معرفی یک نماینده اقدام نماید .

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۵۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان