//
کدخبر: ۴۱۰۱۶۶ //

چه ساعت هوشمندی بخریم؟ + جدول قیمت

یکی از مقایسه‌های زیادی که در آزمایشگاه‌ها انجام شده است، حسگرهای سلامت دو ساعت است، که اکنون شامل الکتروکاردیوگرام (ECG) و سنسورهای اکسیژن خون علاوه بر مجموعه معمولی گام سنج‌ها، مانیتورهای خواب و نبض سنج است.

چه ساعت هوشمندی بخریم؟ + جدول قیمت
به گزارش فرتاک نیوز،

امروز قصد داریم در مورد مقایسه کلی از دو برند مشهور فناوری و در حوزه ساعت هوشمند، یعنی اپل واچ و سامسونگ واچ بررسی کنیم. اگر هنوز نمی‌دانید که در ابتدا کدام یک از این ۲ برند مناسب برای خرید هستند، امروزه به صورت جامع و کلی به این موضوع خواهیم پرداخت.

قیمت اپل واچ سری هشت چقدر است؟‌

شاید در خیلی از مقالات سایت‌ها به بررسی ویژگی‌های خاص هر برند اشاره کرده باشند. اما این را باید بدانید که این نوع مقالات سردرگمی شما را بیشتر می‌کنند. انتخاب از بین این ۲ کار چندان سختی نیست و اگر کمی دقت کنید متوجه می‌شوید که کدام اسمارت واچ مناسب شما هست.

همان‌طور که مردم در این عصر دیجیتال قدم می‌زنند، دو شرکت بزرگ اپل و سامسونگ، همیشه در تلاش هستند تا از نظر فناوری جلوتر از بازی باشند. چه گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، رایانه‌ها یا دستگاه‌های دیگر، مدت‌هاست که قدرتمندترین رقیب در بازار محسوب می‌شود.

در حالی که مقایسه ویژگی‌های این دو ساعت هوشمند رقیب سرگرم‌کننده است، اما بیشتر مصرف‌کنندگان ساعتی را انتخاب می‌کنند که به بهترین وجه با سیستم‌عامل فعلی آنها سازگار است، عمدتاً به این دلیل که آخرین اپل واچ به آیفون نیاز دارد در حالی که ساعت گلکسی به یک تلفن اندرویدی نیاز دارد.

با این حال، اگر دوست دارید اطلاعات خودتان در مورد مقایسه سامسونگ واچ و اپل واچ را در جمع دوستان خود در مورد بهترین ساعت لذت ببرید، به خواندن ادامه دهید.

از اپل واچ چه انتظاری دارید؟

اپل واچ سری ۶ تا به امروز بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار است. به جای یک ویژگی جدید یا تغییر طراحی شدید، سری ۶ بهبودهای جزئی دریافت کرده است که می‌تواند تأثیر زیادی در انتخاب بگذارد.

یکی دیگر از عناصر کلیدی که باید به آن توجه کرد این است که ساعت‌های اپل فقط با آیفون سازگار هستند. شما آن را با استفاده از برنامه Watch، که از قبل روی گوشی هوشمند iOS نصب‌شده است، پیکربندی می‌کنید و تنظیمات، پیکربندی و سایر عملکردها را انجام می‌دهد.

از زمان نوشتن این مقاله، سری ۶ تنها اپل واچ همیشه روشن است. این ایده خوبی است که در طول تمرین مراقب معیارهای اصلی خود باشید. زیرا همیشه نمی‌توانید بلند شوید یا ضربه بزنید تا اطلاعات را نشان دهد.

صفحه‌نمایش همیشه روشن ظاهر یک ساعت واقعی را به آن می‌دهد. اپل واچ سری ۶ تعداد زیادی عملکرد و ظاهری جذاب را در یک بسته کامل، هرچند گران‌قیمت ارائه می‌دهد. اگر نگران سلامتی خود هستید و علاوه بر هر کاری که اپل واچ شما می‌تواند انجام دهد، می‌خواهید یک صفحه‌نمایش همیشه روشن داشته باشید، سری ۶ بهترین گزینه است.

از ساعت هوشمند سامسونگ چه انتظاری دارید؟

پیشرفته‌ترین ساعت هوشمند برای کاربران اندروید، گلکسی واچ ۴ سامسونگ است. تقریباً از هر نظر یک پله بالاتر از ساعت‌های گلکسی قبلی است، با ظاهری زیباتر، رابط کاربری واضح‌تر و سیستم‌عامل جدید.

سیستم‌عامل اختصاصی تایزن از بین رفته است و سیستم‌عامل Wear OS گوگل جای آن را گرفته است، بنابراین برای نخستین بار، برنامه‌ها و سرویس‌های Google و همچنین کتابخانه عظیمی از برنامه‌های شخص ثالث از Play Store در Galaxy Watch ۴ پشتیبانی می‌شوند..

وقتی صحبت از فناوری جدید می‌شود، قیمت‌گذاری یکی از مهم‌ترین عوامل تصمیم‌گیری برای بسیاری از افراد است. با در نظر گرفتن این موضوع، گلکسی واچ ۴، ۱۵۰ دلار ارزان‌تر از قیمت اولیه اپل واچ ۷ است. در مقایسه با اپل واچ ۷، گلکسی واچ ۴ دارای ویژگی‌های اضافی متمایز است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۱۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان