//
کدخبر: ۴۰۹۵۷۵ //

با چند دنبال کننده در اینستاگرام و توئیتر باید مالیات بدهیم؟

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: اینفلوئنسرها(فعالان فضای مجازی) که کسب و کارهای درآمدزا و بیش از 500 هزار دنبال‌کننده در فضای مجازی دارند، باید مالیات بپردازند.

با چند دنبال کننده در اینستاگرام و توئیتر باید مالیات بدهیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی موحدی‌بک‌نظر، در مورد مطالبه برخی مخاطبان خبرگزاری فارس، مبنی بر این که از اینفلوئنسر و سلبریتی‌ها مالیات دریافت کنید، اظهار داشت: اینفلوئنسر (فعال فضای مجازی) که محور کار آنها از محل تبلیغات در فضای مجازی است و از این طریق درآمد کسب می‌کنند و بیش از 500 هزار فالوور یا دنبال‌کننده دارند، از آنها مالیات می‌گیریم.

به گفته سخنگوی سازمان امور مالیاتی کاربران فضای مجازی که بیش از 500 هزار دنبال‌کننده داشته باشند از آنها مالیات می‌گیریم و سیاست سازمان امور مالیاتی این است که از سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرهای مشهور که درآمدهای قابل توجهی از تبلیغات در فضای مجازی دارند، باید مالیات بپردازند.

به گفته موحدی بک نظر، بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده از 515 نفر از اینفلوئنسرها در سال 1400 ، مجموع درآمد 123 نفر از آنها 2 هزار و 300میلیارد تومان شناسایی شده است که مالیات تشخیصی آنها توسط سازمان امور مالیاتی برای این افراد در مجموع 17 میلیارد تومان بوده که این رقم برای 123 نفر از اینفلوئنسرهای فضای مجازی بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۵۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان