//
کدخبر: ۴۵۶۱۶۶ //
از محل فروش سوخت مرزی منطقه کرمانشاه؛

بیش از ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شد

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در این منطقه در سال گذشته به بیش از 526 میلیارد و 972 میلیون تومان رسید.

 بیش از 527 میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شد

  پیمان بهرامی افزود: فروش مرزی فرآورده های نفتی در سال گذشته در مرزهای پرویزخان، خسروی، سومار و شیخ صله انجام شده که بیشترین فروش در مرز پرویزخان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدامات مفید در این مرزها 42 میلیون و 579  هزار لیتر معادل 527 میلیارد تومان فروش مرزی فرآورده های نفتی تحقق یافته است، تشریح کرد: این میزان ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه های مرزی سهم بسزایی در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه و قوانین تعیینی داشته است.

بهرامی تصریح کرد: از رقم ذکرشده، حدود  18 میلیون لیتر معادل 223 میلیارد تومان مربوط به فروش از طریق کنترل باک وسائط نقلیه خروجی از کشور بوده است.

وی گفت: با راه اندازی سیستم دیپ دیجیتالی باک کامیون در مرزهای استان، علاوه بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل شده و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و بر اساس قیمت شناور مرزی، مابه التفاوت نرخ تعادلی مرزی اخذ و به حساب خزانه واریز می‌شود.

بر اساس این گزارش، روزانه حدود 7 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در سطح استان توسط 310 دستگاه نفتکش فعال انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۶۱۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان