//
کدخبر: ۴۵۲۰۱۷ //

فعالیت رستوران‌ها و اغذیه‌ فروشی‌ها ی کرمانشاه در ماه رمضان فقط به صورت بیرون‌ بر!

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان کرمانشاه از محدودیت‌های اعمال‌شده برای فعالیت برخی اصناف در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: رستوران‌ها، غذاهای آماده و اغذیه‌فروشی‌ها که مجوز فعالیت پیش از اذان مغرب را دریافت کرده‌اند، فقط می‌توانند به صورت بیرون‌ بر و با استتار محل کسب خود فعالیت کنند.

فعالیت رستوران‌ها و اغذیه‌ فروشی‌ها ی کرمانشاه در ماه رمضان فقط به صورت بیرون‌ بر!
به گزارش فرتاک نیوز،

مجوز فعالیت رستوران‌ها و اغذیه فروشی های کرمانشاه در ماه مبارک رمضان تنها به صورت بیرون‌ بر است

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان گفت : در ماه مبارک رمضان صنف رستوران ها، غذاهای آماده و اغذیه فروشانی که با درخواست کتبی اتحادیه مربوطه خود موفق به دریافت مجوز فعالیت پیش از اذان مغرب شده اند، تنها به صورت بیرون بر مجوز فعالیت دارند .

سرهنگ سیامک آزادی اظهار داشت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم حفظ شعائر و ارزش های دینی و مذهبی، محدودیت هایی از همان آغاز این ماه برای فعالیت برخی اصناف درنظر گرفته شد .

وی ادامه داد: بر این اساس فعالیت صنوف آبمیوه و بستنی، کبابی ها، کافی شاپ ها و قهوه خانه ها قبل از اذان مغرب ممنوع و هیچ مجوزی برای این دسته از صنوف صادر نشده است .

سرهنگ آزادی تصریح کرد: اصنافی هم مانند رستوران ها، غذاهای آماده و اغذیه فروشان که با درخواست کتبی اتحادیه مربوطه و تائید نهایی موفق به دریافت مجوز فعالیت در ماه مبرک رمضان پیش از اذان مغرب شده اند تنها می توانند به صورت بیرون بر ان هم با استتار و پوشش مناسب محل کسب خود فعالیت کنند .

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی انتظامی کرمانشاه یاداور شد: گشت های نظارتی تخصصی و همچنین گشت های مشترک این پلیس با اصناف و اتحادیه ها شامل 6 اکیپ در طول ماه مبارک رمضان بازرسی های مستمر را از اصناف به عمل آورده و با تخلفات احتمالی برخورد خواهند کرد .

وی ادامه داد: در همین راستا از ابتدای ماه مبارک رمضان تعدادی از اصناف متخلف که به هشدارها و اخاطرهای صادره بی توجه بوده اند تا پایان این ماه پلمپ و برای تعدادی دیگر هم اخطاریه صادر شده است .

آزادی در پایان گفت: آن دسته از اصنافی که به اخطارهای صادره بی توجهی و شئونات ماه مبارک رمضان را رعایت نکنند با هماهنگی دادستانی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمپ و اجازه فعالیت نخواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۰۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان