//
کدخبر: ۴۰۱۴۴۶ //
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

اجرای فاز دوم بیمارستان۶۴ تختخوابی روانسر نیازمند تامین اعتبار است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اجرای فاز دوم بیمارستان روانسر نیازمند تامین اعتبار است

اجرای فاز دوم بیمارستان۶۴ تختخوابی روانسر نیازمند تامین اعتبار است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه و هیات همراه به عنوان هفتمین مقصد شهرستانی خود امروز (۲۸اردیبهشت‌‌ماه) به روانسر سفر کردند.
دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه بازدید استاندار و هیات همراه از بیمارستان روانسر اظهار کرد: عملیات ساخت  و‌اجرای فاز اول پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر با زیر بنای ۸۵۶۶ متر‌مربع و اعتبار اولیه ۲۴ میلیارد تومان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه اجرای فاز دوم این پروژه نیازمند ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار است گفت: در صورت تامین اعتبار این بیمارستان طی دوسال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
محمدی تصریح کرد: به موازات ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر بیمارستان ۳۲ تختخوابی دیگری نیز در این شهرستان در حال ساخت و تجهیز است که ظرف ۴۰ روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه بیمارستان ۳۲ تختخوابی روانسر در مرکز بهداشت این شهرستان در حال ساخت می‌باشد نیازمند ساخت مرکز بهداشت جدیدی در این شهرستان هستیم که در حال حاضر زمین این مرکز توسط جهادکشاورزی تامین شده و به زودی کار ساخت آن نیز آغاز خواهد شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۴۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان