//
کدخبر: ۳۷۸۲۸۲ //

"دروازه کربلا میزبان کاروان روایت حبیب "

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به میزبانی از کاروان روایت حبیب گفت: این کاروان به یاد سردار دل‌ها برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی را در دروازه کربلا اجرا می‌کنند.

"دروازه کربلا میزبان کاروان روایت حبیب "
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم رحیمی زنگنه با بیان اینکه شهید سلیمانی عصاره فرهنگی است که در پشتوانه خود شیر خدا و رستم دستان را دارد بیان کرد: این شهید مظهر شجاعت و عرفان و غیرت بود که بزرگداشت او تجلیل از همه خوبی‌ها و تقویت جبهه حق و محور مقاومت است. 

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه شهید سلیمانی امروز یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز است خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی از دسته مؤمنانی بود که به پیمان و عهدی که با خدا بست وفا کرد و به انتظار شهادت، در راه خدا مقاومت کرد تا به شهادت رسید. 

وی مکتب شهید سلیمانی را الگویی عملی برای بخش‌های مدیریتی و اجرایی کشور دانست و تصریح کرد: شهید سلیمانی همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند پس از سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم به آرزوی شهادت در راه خدا رسید. 

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های متنوع کاروان روایت حبیب در این شهرستان بیان کرد: برپایی نمایشگاه شهید سلیمانی، برنامه‌های نمایشی برای نسل جدید، زنگ حاج قاسم در مدارس، حضور گروه‌های هنری در محلات کرمانشاه، شب خاطره حاج قاسم و... از جمله برنامه‌های این کاروان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۲۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان