//
کدخبر: ۳۲۳۸۳۶ //
قائم مقام وزیر در امور مجلس :

شورای شهر کرمانشاه با ۹ نفر تشکیل شود/ مهلت دو ماهه تعیین تکلیف دو عضو اصلی/اعضا علی البدل فعلا جایگزین نخواهند شد

قائم مقام وزیر در امور مجلس طی نامه ای خطاب به استاندار کرمانشاه از مهلت دو ماهه تعیین تکلیف اعضا اصلی شورای اسلامی شهر این شهر خبر داد و گفت: تا پایان اتمام این مهلت از دعوت منتخبین علی البدل خودداری شود.

شورای شهر کرمانشاه با ۹ نفر تشکیل شود/ مهلت دو ماهه تعیین تکلیف دو عضو اصلی/اعضا علی البدل فعلا جایگزین نخواهند شد
به گزارش فرتاک نیوز،

طی نامه ارسال شده از سوی محمد جواد کولیوند قائم مقام وزیر در امور مجلس خطاب به استاندار کرمانشاه در مورد مسائل پیش آمده پیرامون وضعیت دو نفر از منتخبین شورای اسلامی شهر کرمانشاه و ابطال آرای آقایان سید حجت موسوی اجاق و سید پیمان موسوی توسط هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اعلام گردید که  فرماندار کرمانشاه نسبت به تحلیف شورای اسلامی شهر کرمانشاه بدون حضور اعضا اصلی که رایشان توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها ابطال شده است اقدام و صورتجلسه نمایند.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

photo_2021-09-11_19-13-48

 وی افزود: با توجه به تبصره ماده ۷ قانون انتخابات شورای اسلامی مهلت ۲ ماهه برای تعیین تکلیف منتخبین مذکور اختصاص می‌یابد تا  اتمام این مهلت از دعوت منتخبین علی البدل برای شرکت در جلسات شورای شهر کرمانشاه خودداری شود.

 کولیوند تصریح کرد: منتخبین اصلی که به دلیل ابطال آرا از عضویت در شورا محروم شده‌اند می‌توانند به دیوان عدالت اداری مراجعه و درخواست احقاق حق نماید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۸۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان