//
کدخبر: ۴۵۸۳۷۸ //

جاده مرگ "محور سرابله- ایلام" همچنان قربانی می‌گیرد

ورودی وتقاطع غیرهمسطح شهر سرابله که درمسیر سرابله_ ایلام قرار دارد، بدلیل جابحایی اعتبار آن به شهرستانهای دیگر استان این پروژه مهم عمرانی نیمه کار رهاشده و درحال حاضر به جاده مرگ تبدیل شده وهروز شاهد قربانی شدن هموطنانمان دراین مسیر هستیم.

جاده مرگ "محور سرابله- ایلام" همچنان قربانی می‌گیرد

به گزارش  فرتاک نیوز، ورودی وتقاطع غیر همسطح شهرسرابله که درمسیر سرابله _ایلام قرار دارد در سال ۹۶ کلنگ افتتاح ان به زمین زده شد ودردولت دوازدهم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت وبا شروع بکار دولت سیزدهم این پروژها به حال خود رها شد وهم اکنون هیچ اراده ای برای تکمیل این پروژه مهم که درمسیر جاده اصلی قرارگرفته انجام نگرفته است و بعلت غیر استاندار بودن این مسیر شاهدمرگ عزیزانمان هستیم.

بطوریکه در ۱۰ روز گذشت در این مسیر ۴ نفر بعلت پر خطر بودن و غیر استاندارد بودن جاده جان خود را از دست دادند وکماکان این جاده مرگ  به قتل عام مردم ادامه خواهد داد وبدون اینکه امیدی به چاره اندیشی باشد.

براساس اطلاعات موجود یکی از عللی که باعث شده این پروژه مهم وسایر مسیرهای را ه کربلا از مسیر چرداول به حال خود رها شوند وبه بهربرداری نرسند جابجایی اعتبار  پروژهای راهسازی شهرستان چرداول به سایر شهرستانهای دیگر استان می باشد

حال جابحایی این اعتبارات ورها شدن این پروژه به چه قیمتی؟ مرگ زن ومرد کودک وجوانان که عر هفته دراین مسیر اتفاق می افتد وهیچ اقدامی برای این مناطق پر خطر وحادثه خیز صورت نمی گیرد وهیچ مسولی هم پاسخگو نیست،

این مسیر ارتباطی مهم که امروزه با رشد روستاها و شهرهای اطراف  وهمجنین تردد ترانزیتی وزیارتی از سراسر کشور به مهران به میزان قابل توجهی شاهد افزایش تردد شده متاسفانه این روزها در کمال ناباوری به حال خود رها شده و هموطنان عزیزمان یکی پس از دیگری در این جاده کشته می‌شوند واب از اب تکان نمی خورد.

نویسنده گزارش: ایرج فریادیان

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۸۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان