//
کدخبر: ۲۴۹۰۱۰ //

ناصری: تردد در خیابان ها را تمام کنید

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه نهاوندی ها باید کرونا را جدی بگیرند، گفت: جمع مردم باهر دلیلی قابل توجیه نیست، روز مبادا گذشته است، بحران سخت تری در پیش داریم اگر اینطور پیش برود.

به گزارش فرتاک نیوز،

مراد ناصری در ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس شهرستان نهاوند، با اشاره به اینکه باید علل تجمع مردم را در ادارات و مراکز خدماتی کاهش دهیم، افزود:جهادکشاورزی و بنیاد مسکن اوج فعالیت و روزهای کاری را دارند و باید مدیریت شود، داستان کرونا را برخی هنوز جدی نگرفته اند و نتیجه آن هم افزایش روزانه بیماران بستری در بیمارستان است.

وی بیان کرد: زنجیره ارتباطی انسان با انسان باید قطع شود که در نهاوند جدی گرفته نشده و تلاش ها بیهوده است تازمانی که در خانه بمانیم و خروج نداشته باشیم، خانه امن ترین مکان است.

وی با بیان اینکه با یقین میگویم  درحال حاضر در نهاوند بیش از ۱۰۰کرونایی درحال چرخش در شهر هستند که این چرخه باید قطع شود، افزود:بخشداران میدان داران بخش خودشان هستند و باید در بحرانها به خوبی مدیریت کنند وامروز خواهش می کنم از مدیران که پیگیر باشند اما هفته آینده عذر مدیر را می خواهم چرا که با این روال نمی توان بحران بیماری کرونا رو مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه مشکل ما با مدیران این است که در بحران هم به خود اجازه نمی دهند در میدان حاضر شوند، اظهار کرد:نانوایی ها شرایط بدی دارند و باید به کار آنها رسیدگی شود و این رویه فعلی تغییر کند.

وی افزود:بعضی کارهادر شهرستان نیاز به کار فرهنگی دارد و باید اقدامات فرهنگی انجام شود، کروناویروس زمانی از بین می رود که مردم هم همکاری کنند.

ناصری ادامه داد:اداره ورزش و جوانان همه باشگاه ها و ورزشگاه ها را تعطیل کند وحق ندارد گزینشی عمل کند، همه باید تعطیل باشندوروسای ادارات باید خود در بحران کروناویروس اقدامات لازم را انجام دهند و به تمام توصیه های رئیس شبکه بهداشت هم عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه خط قرمز من مردم وسلامت هموطنان و مردم است، خاطرنشان کرد: تمام تجمعات و مراسم ها باید تعطیل شوند، کروناویروس زمانی شکست می خورد که مردم در خانه بمانند،وضعیت پمپ بنزین ها مناسب نیست و باید به وضعیت آنها رسیدگی شود.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند نیز با بیان اینکه مردم از مراجعه به بنیاد مسکن خودداری کنند، گفت: با توجه به شرایط کنونی و شیوع کروناویروس و حفظ سلامت مراجعه کنندگان و پرسنل  از ارباب رجوع به بنیاد مسکن تقاضا می شود از مراجعه غیر ضروری خودداری کرده چرا که اعطای تسهیلات و ارسال اقساط به بانکها و همچنین پرداخت کمک بلاعوض به این عزیزان کاملا به صورت سیستمی و بدون نیاز به حضور فیزیکی و پیگیری متقاضی در حال انجام است.

علیرضا نثاری بیان کرد: همچنین در زمینه خسارت بارندگی شدید هفته قبل نیز، خوشبختانه سطح خسارت پایین بوده و پیگیری لازم صورت گرفته و چنانچه اعتباری در خصوص احداث واحدهای مسکونی آسیب دیده تخصیص داده شود، در زمان لازم اقدام خواهد شد و در این مقطع زمانی نیازی به مراجعه و یا اخذ معرفینامه از دهیاری و بخشداریها نیست.

وی گفت: هرگونه مشکل ناشی از ساخت و ساز اعم از تطبیق کروکی، کنترل نقشه و تایید اقساط توسط ناظرین نظام فنی و ناظرین عالی و در محل روستا و یا شهر صورت می گیرد و چنانچه نیاز به پیگیری باشد ناظر مربوطه راسا از طریق بنیاد مسکن اقدام خواهد کرد و نیازی به مراجعه متقاضی نیست.

نثاری بیان کرد: به منظور ثبت نام دریافت تسهیلات نوسازی مسکن نیز نیازی به مراجعه نبوده و از نیمه دوم فروردین ماه سال آینده در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۰۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان