//
کدخبر: ۱۹۵۴۷۵ //

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد، لزوم استفاده بهینه از ظرفیت دانشگاه ها در زمینه توسعه تولید ملی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دانشگاه‌ها ظرفیت‌های ارزشمندی درزمینه توسعه و ارتقاء اقتصاد مقاومتی و تولیدی ملی دارند و باید از این ظرفیت استفاده بهینه صورت گیرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد، لزوم استفاده بهینه از ظرفیت دانشگاه ها در زمینه توسعه تولید ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

 امیر سرتیپ امیر حاتمی عصر سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان بابیان اینکه همه بخش‌های جامعه باید برای توسعه و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و تولید ملی تلاش کنند، افزود: دانشگاه‌ها ظرفیت‌های ارزشمندی در زمینه توسعه و ارتقا اقتصاد مقاومتی و تولیدی ملی دارند و باید از این ظرفیت استفاده بهینه صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه اراده و امید برای حل مشکلات و چالش‌ها در حوزه‌های مختلف از اهداف مهم مدیران در برنامهریزی‌ها است برگزاری منظم جلسات اقتصاد مقاومتی را در این راستا عنوان کرد و ادامه داد: امید به حل مشکلات از نکات قابل توجه در بین مدیران استانی است و ظرفیت قابل توجهی در این حوزه ازجمله در دانشگاه‌ها وجود دارد.

حاتمی گفت: جلسات اقتصاد مقاومتی استان به صورت مطلوب برگزار می‌شود که این امر نشان از وجود همدلی و هم‌افزایی قابل توجه در استان زنجان در همه حوزه‌ها است و دقت و زمان‌بندی مناسب نقطه قوت این برنامه‌ها و عملیاتی شدن آنها است.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه حمایت از بخش خصوص و تولید ملی در استان به شکل مطلوب پیگیری می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی قابل قبول در اقتصاد مقاومتی استان زنجان وجود دارد و استاندار زنجان این موارد را به صورت قابل قبولی پیگیری می‌کند.

حاتمی با اشاره به درخواست مسئولان استانی برای تفویض اختیارات وزارت خانه‌ها به ادارات و دستگاه‌های استانی، گفت: نکته مهم این تفویض اختیار هماهنگی بین بخشی است که نیاز به توجه در مرکز دارد.

وی بابیان اینکه باور به رفع مشکلات در استان عامل مهم در راه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است، افزود: اگر به مسائل مطرح‌شده توجه شود هم مشکلات استان زنجان حل خواهد شد و به استان‌های دیگر کمک خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۴۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان