//
کدخبر: ۶۴۹۴۵ //
«نظر شما چیست؟»

مردم گواتمالا درباره بحران پیش آمده پاسخ می دهند

بحران سیاسی – اقتصادی پیش آمده در گواتمالا که انگشت اتهام را حتی به سمت خانواده رئیس جمهور این کشور نیز کشانده است، سوژه داغ این هفته برنامه «نظر شما چیست؟» هیسپان تی وی است.

مردم گواتمالا درباره بحران پیش آمده پاسخ می دهند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، برنامه « نظر شما چیست؟ » (Que Opinas?) در این قسمت، به بحران سیاسی - اقتصادی پیش آمده در گواتمالا پرداخته و سعی کرده به طور شفاف نظر مردم را در این خصوص جویا شود.

 

هر هفته، خبرنگار – مجری برنامه با موضوعی اقتصادی- سیاسی به میان مردم در کوچه و خیابان رفته و سوالات خود را درباره موضوع برنامه از مردم آن شهر می پرسد و در نهایت در قالب 5 تا 6 گزارش مردمی این برنامه را آماده پخش می کند.

 

 بحران سیاسی که در گواتمالا وجود دارد، بدترین بحرانی است که رئیس جمهور این کشور در کمتر از دو سال با آن مواجه است. مورالس، در سال 2015 با شعار مبارزه با فساد در انتخابات ریاست جمهوری گواتمالا پیروز شد. این پیروزی در حالی رخ داد که اتو پرز مولینا، رئیس جمهور قبلی به دلیل رسوایی مالی بازداشت و دادگاهی شد؛ ولی هم اکنون فساد احتمالی اعضای خانواده مورالس، ضربه سختی به اعتبار او در کشور پر از درگیری و فساد سیاسی گواتمالا است.

 

برنامه «نظر شما چیست؟» از سوی واحد برنامه و تولید شبکه هیسپان تی وی در تهران به خبرنگار- تهیه کنندگان هیسپان در کشورهای مختلف سفارش داده می شود وآنها با تایید یا پیشنهاد موضوعی خاص، گزارش های خود را تهیه و برای پخش ارسال می کنند.

 

 برنامه گزارشی «نظر شما چیست؟» بامداد سه شنبه ساعت 00:30 به وقت تهران به روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود و در ساعات 18:30 سه شنبه، 09:03 چهارشنبه و 03:30 پنج شنبه، تکرار این برنامه پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۹۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان