//
کدخبر: ۴۵۷۹۴۰ //

شلیک نهایی برقلب پرسپولیس/ نگرانی اوسمار بی مورد نیست!

جدال با هوادار و نکرانی اوسمار که بی مورد هم نیست.

شلیک نهایی برقلب پرسپولیس/ نگرانی اوسمار  بی مورد نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های پرسپولیس و هوادار تهران در حالی هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف هم می روند که این دیدار برای سرخ پوشان پایتخت بسیار حائز اهمیت بوده و مساوی و یا شکست می تواند آنها را از کورس قهرمانی با استقلال باز بدارد چرا که در حال حاضر آبی پوشان پایتخت با یک امتیاز بیشتر نسبت به سرخ پوشان و کسب 57 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و شکست و تساوی شاگردان اوسمار و در صورتی که استقلال برنده از بازی مقابل فولاد خوزستان بیرون بیاید آن وقت است که کار برای پرسپولیس در سه هفته پایانی به اما و اگرهای فراوانی کشیده خواهد شد.

نکته حائز اهمیت در آن جایی نهفته است که هوادار تهران با مسعود شجاعی تیمی بسیار خطرناک نشان داده است به طوری که آنها در 5 بازی گذشته خود دارای سه پیروزی و دو تساوی بوده اند تا متوجه شویم که اوسمار و شاگردانش چه کار سختی در پیش رو دارند.

جواد نکونام- اوسمار ویه را

اهمیت فوق العاده این بازی اوسمار را نگران کرده و خوب می داند که مسیر قهرمانی در گرو پیروزی در این دیدار سخت خواهد بود و در غیر این صورت شلیک به قلب پرسپولیس در ایستگاه بیست و هفتم صورت گرفته است تا آنها توانی برای ادامه رقابت با استقلال برای کسب مقام قهرمانی نداشته باشند.

در هر حال باید به انتظار نشست  و دید که آیا ستاره های سرخ پوشان از این میدان سخت به سلامت عبور خواهند کرد یا این که حکایت چیز دیگری خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۷۹۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان