//
کدخبر: ۱۸۳۱۲۵ //

فتاحی: لیدر پرسپولیس مقصر تنش های بازی امروز بود

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت:تمام تنش‌های این بازی به خاطر فعالیت‌های لیدر پرسپولیس اسماعیل بیگی در صفحه اینستاگرامش شد.

فتاحی: لیدر پرسپولیس مقصر تنش های بازی امروز بود
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا فتاحی بعد از پایان دیدار پرسولیس و سپاهان گفت:متاسفانه وقتی وارد استادیوم شدیم تمامی این اتفاقات از سمت پرسپولیسی‌ها رخ داد. تمام تنش‌های این بازی به خاطر فعالیت‌های لیدر پرسپولیس اسماعیل بیگی در صفحه اینستاگرامش شد. تمام این کارها از یک هفته پیش در صفحات مجازی برنامه ریزی شده بود و باعث تنش در این بازی شد.

وی تاکید کرد: وی در صفحه خودش  اعلام کرد که هواداران سپاهان به ورزشگاه نیایند.همین باعث شد یکسری هوادار ما خودشان را به تهران برسانند و از تیمشان حمایت کنند.

سرپرست تیم سپاهان تاکید کرد: روز گذشته در جلسه مشخص شد اگر هواداران سپاهان جایگاه های خود را پر نکردند تماشاگری بالای سر تماشاگران ما در طبقه دوم حضور پیدا نکند که درگیری به وجود نیاید.

فتاحی در خصوص درگیری مربیان دو تیم بعد از پایان بازی گفت: فکر می‌کنم برانکو به وقت بازی اعتراض داشت و درگیری با ناظر بازی به وجود آمد. در این صحنه قلیچ خانی رفت صحبت کند که اتفاقا به او هم محبت شد! خود ناظر هم گفت صحنه ها را دیده و گزارش می‌کند.

وی در خصوص اعتراض هواداران تیمش گفت: وقتی به سرمربی تیم ما توهین می‌کنند هواداران ما چکار کنند؟ همانطور که یک هفته پیش لیدر پرسپولیس همه را تحریک می‌کند بازیکنان ما هم مصاحبه می‌کنند. مگر فینال جام حذفی با 110 هزار تماشاگر بین سپاهان و پرسپولیس در اینجا برگزار شد مشکلی به وجود آمد؟

فتاحی در خصوص اینکه خلیلی ادعا کرده از باشگاه پرسپولیس شکایت می‌کنند گفت: از ما شکایت کنند؟ اشتباه نمی‌کنید؟ ما در اینجا مشکل پیدا کردیم و به هواداران ما سنگ زدند بعد آنها از ما شکایت می‌کنند؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۱۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان