//
کدخبر: ۱۱۶۰۳۸ //

توضیحات پور موسوی درباره استفاده از سروش رفیعی مقابل پرسپولیس

سید سیروس پور موسوی در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان اظهار داشت: از هواداران بابت این شکست غیر منتظره عذر خواهی می کنم.

 توضیحات پور موسوی درباره استفاده از سروش رفیعی مقابل پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 سید سیروس پور موسوی در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان اظهار داشت: از هواداران بابت این شکست غیر منتظره عذر خواهی می کنم. چنانچه بازیکنانم  امروز خودشان را باور داشتند می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

او ادامه داد: مقداری هم از زرگر داور مسابقه گله مندم چون با ما بسیار سختگیرانه برخورد کرد. شاید اگر بازیکنان ما اخرج نمی شد نتیجه حداقل این طوری نمی شد.

پورموسوی درباره خط دفاعی تیم فولاد خوزستان هم گفت: ما امروز خودمان نبودیم. اگر امروز بازیکنانم خودشان را باور داشتند مطمئنا بهتر از این هم می توانستیم بازی کنیم.زمانی که ما در خط دفاعی یک بازیکنانمان اخراج شد مدافعانمان آسیب پذیر شدند. تلاش می کنیم بازی به بازی بهتر شویم،  هواداران مان از ما انتظار دارند نسبت به سال گذشته تیم متفاوت تری داشته باشیم. به طور حتم با سعی و تلاش فراوان می توانیم تیمی را که هواداران دوست دارند به آن دست یابیم.

او در مورد اینکه حسن بیت سعید امروز در پستی بازی کرد که در استقلال بسیار ضعیف بود و آیا بهتر نبود از سروش رفیعی به خاطر اینکه قرار است در نیم فصل دوم به پرسپولیس برود استفاده نمی‌کرد، گفت: این پست تخصصی بیت‌سعید است و از او در وینگر استفاده کردیم. او در استقلال خوزستان که قهرمان شد در همین پست بازی می‌کرد و زمانی که نیم فصل به فولاد آمد هم در این پست حضور داشت و در همان چند بازی اول 10 -12 امتیاز برای ما کسب کرد. سروش هم یک بازیکن حرفه‌ای است. او با ما قرارداد یکساله دارد تا زمانیکه در مجموعه ما حضور دارد تمام تلاش خود را می‌کند. اینطور نیست که تحت تاثیر تشویق‌ها قرار بگیرد.او با توجه به حضور در فولاد تعصب به تیم فعلی خود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۶۰۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان