//
کدخبر: ۴۴۸۲۷۷ //

سفر زندگی خود را رمزگشایی کنید: تست روانشناسی شخصیت

همیشه کنجکاو بوده‌اید که چه نوع زندگی را تا به امروز گذرانده‌اید؟ این تست روانشناسی شخصیت با پرسش‌های دقیق و علمی، دریچه‌ای به سوی زوایای پنهان شخصیت شما می‌گشاید و به شما در شناخت عمیق‌تر خودتان کمک می‌کند.

سفر زندگی خود را رمزگشایی کنید: تست روانشناسی شخصیت
به گزارش فرتاک نیوز،

تست روانشناسی شخصیت که به شما کمک می کند "سناریوی زندگی" خود را ببینید. آزمون بیش از 5 دقیقه طول نمی کشد. پس لطفا خودتان و قطار را تصور کنید.

یک دقیقه وقت بگذارید و یک تصویر، یک صحنه، اولین تداعی خود را با کلمات من تصور کنید.

image (5)

چی میبینی؟

در رابطه با قطار کجا هستید؟

آیا همه چیز را به صورت یک تصویر ثابت می بینید یا حرکتی وجود دارد؟

آیا اجسام متحرک هستند یا ساکن؟

چشمان خود را ببندید و این تصویر را در سر خود پخش کنید.

آن را به خاطر بسپارید و به نتایج آزمایش بروید.

تست ارتباط روانشناختی که به شما کمک می کند "سناریوی زندگی" خود را ببینید.

نتایج تست روانشناسی شخصیت:

در این آزمون شما خودتان هستید و قطار زندگی شماست. بسته به آنچه دیدید، می توانید درک کنید که زندگی شما چگونه پیش می رود و چه کسی آن را کنترل می کند.

اگر در قطار هستید

شما شخصیت اصلی زندگی خود هستید. شما می دانید چگونه در لحظه زندگی کنید، قدر آنچه را که زندگی ارائه می دهد بدانید و می دانید چگونه از آن لذت ببرید.

یادت هست در قطار چه کردی؟ راحت بنشینی و کتاب بخوانی؟ چای خوردی و از پنجره بیرون را نگاه کردی؟ داشتی با کسی حرف میزدی؟ عکس چی بود

سعی کنید از حال و هوای آنچه می بینید احساس کنید، در حال حاضر بزرگترین نیاز چیست؟ تمرکز خود را تغییر دهید شاید وقت آن رسیده که کمی بخوابید یا با خواندن کتاب استراحت کنید؟ شاید وقت ملاقات با فردی عزیز و مهم فرا رسیده باشد یا شاید زمان سفر فرا رسیده باشد؟ تو می توانی آن را انجام دهی! تو می توانی آن را انجام دهی!

شما روی سکو هستید و با قطار خداحافظی می کنید

آنها اغلب در گذشته یا آینده زندگی می کنند. اغلب به نظر شما می رسد که همه چیز را می توان دوباره برنامه ریزی کرد، نظر خود را تغییر داد، به تعویق انداخت و دوباره انجام داد. اگر به این روش فکر کنید، ممکن است چیزهای جالب تر زندگی را از دست بدهید! اغلب اوقات خود را به روز برگردانید: وقتی قهوه صبح خود را می نوشید، لحظه ای وقت بگذارید تا طعم آن را احساس کنید - آیا تلخی، اسیدی یا طعم شکلاتی دارد؟

اگر از پله ها بالا می روید، پله ها را بشمارید. وقتی از خواب بیدار می شوید، قسمتی از بدن خود را که در رختخواب گرم نیست احساس کنید. سپس دوباره در گرم. اینها تمرینات کوچکی برای "احساس اینجا و اکنون" هستند.

وقتی متوجه شدید که برای مدت طولانی به گذشته چنگ می زنید - آن را گرفته اید، بس کنید، اما حالا چه؟

اگر خیلی نگران آینده ای هستید که گرفتار شده اید، دست بردارید. اکنون برای رسیدن به آینده مطلوب چه کنم؟ اکنون. امروز!

قطار از جلوی شما می گذرد

بنابراین زندگی اغلب از پیش روی شما می گذرد. همه چیز در حال جوشیدن و توسعه است و شما از بیرون ناظری محتاط هستید. سعی کنید کاری را انجام دهید که مدتها بود می خواستید انجام دهید، اما جراتش را نداشتید. یا پولی پس انداز می کردند و صرف مایحتاج می کردند. یک رویداد ویژه اضافه کنید. برو مافیا بازی کن یا یک مهمانی بازی برگزار کن. روند فراتر از زندگی روزمره است!

شما منتظر قطاری هستید که نزدیک می شود

همچنین ممکن است نشان دهد که یک رویداد مهم در راه است و شما در انتظار آن هستید. شما امیدوارید که در حالی که منتظر هستید، زندگی شما را به سمت بهتر تغییر دهد.

اگر رویداد مورد انتظار نبود، پس از زندگی انتظار معجزه ای دارید، تأثیر دیگران، کمک از بیرون. سعی کن به خودت تکیه کنی! زندگی خود را برای بهتر شدن تغییر دهید. حالا چه چیزی فقط به شما و میل شما بستگی دارد؟ حتی اگر یک اقدام یا رویداد کوچک باشد - آن را انجام دهید! شاید وقت آن رسیده باشد که یک دوره جالب را انتخاب کنیم که آشنایی ها، برداشت ها و سودهای جدیدی به همراه داشته باشد…

شما راننده قطار هستید

شما کنترل کامل زندگی خود را دارید. اما این برای شما کافی نیست، زیرا آرزوی کنترل زندگی دیگران را دارید. شما به مسئولیت پذیری، سخت کار کردن و انگیزه دادن به دیگران برای بلند شدن از تپه بسیار عادت دارید! بسیار مهم است که یاد بگیرید چگونه دیگران را متوقف کنید، تفویض اختیار کنید و به آنها اعتماد کنید!

من فقط ایستادم و به قطار متوقف شده نگاه کردم

شما در یک دوراهی هستید و باید بایستید و تصمیم بگیرید که کجا بروید و چه کاری انجام دهید. وقت آن است که از خود بپرسید: من کجا هستم؟ کجا می خواهم باشم؟ من می خواهم با چه کسی در جاده باشم؟

دنبال قطار می دوید یا دیر می رسید

بستگی به نظرات دیگران دارد. اغلب اوقات، تصمیماتی که می گیرید آن چیزی نیست که می خواهید. شما روی دوستان خود تمرکز می کنید و برای جلب رضایت آنها دست به هر کاری می زنید. این اغلب به دلیل ترس از کناره ماندن و از دست دادن چیزی مهم و جالب اتفاق می افتد. به علایق خود گوش دهید. کنترل زندگی را بدست بگیرید. سعی کنید ابتدا به چیزی که نمی خواهید "نه" بگویید!

شما در یکی از وسایل حمل و نقل غذا می خورید و می بینید که قطار چگونه می گذرد

شما عادت دارید به دیگران تکیه کنید، اما در عین حال توهم مشارکت فعال را دوست دارید. برای شما بسیار مهم است که به رسمیت برسید و علاقه را برانگیزید، اما در عین حال مسئولیتی را بر عهده نگیرید. در حساس ترین لحظه، از ترس اینکه همه کارها را به بهترین شکل انجام ندهید، خود را به دیگران می سپارید و در هم می نشینید. یاد بگیرید که مسئولیت پذیر باشید. به خودتان اجازه دهید گاهی اوقات کارهایی را انجام دهید که کمتر از حد عالی هستند، اشتباه کنید، از اشتباهات خود پیشرفت کنید و از پیروزی خود لذت ببرید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۲۷۷ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    تست گیج کننده ای بود وکاملا توضیح داده ن شده بود که درهرمرحله چه باید کرد؟
    وقسمتهایی که زده ادامه مطلب روش زده می شود نمی آید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان