//
کدخبر: ۴۴۸۲۴۹ //

۵ نکته کاربردی برای سفارش کیک تولد

شیرین‌ترین لحظات زندگی هر فردی روزی است که به دنیا آمده است. به همین خاطر است که اطرافیان کسی که به دنیا آمده در این روز خاص یک مهمانی باشکوه برگزار می‌کنند؛ و با هدیه دادن، تهیه کیک تولد و شادی و خنده سعی می‌کنند روزهای تولد نزدیکانشان را به یک روز خاطره‌انگیز برای آن‌ها تبدیل کنند.

5 نکته کاربردی برای سفارش کیک تولد

اگرچه تهیه کیک تولد در قدم اول ساده به نظر می‌رسد، اما کسانی که می‌خواهند یک کیک تولد جذاب برای خانواده خودشان سفارش دهند باید به نکات زیادی توجه داشته باشند. از جمله مواردی که باید برای سفارش کیک تولد مناسب در نظر داشته باشید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

1) سفارش کیک تولد هماهنگ با تم تولد

برای تولدهای افراد مختلف تم‌های متنوعی در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال برای تولد یک کودک ممکن است تم کفشدوزکی انتخاب شود؛ اما برای یک زن یا مرد بزرگ‌سال تم‌هایی مانند لوازم و آرایش، سبیل و عینک... در نظر گرفته شود. هرکدام از این تم‌ها با توجه به سلیقه فرد، شرایط سنی او و امکان هماهنگی اجزای تم تولد با سایر وسایل پذیرایی انتخاب می‌شوند.

برای خرید کیک تولد باید به تم تولد توجه داشته باشید؛ و سپس کیکی را سفارش دهید که با تم هماهنگ است و متولد از دیدن آن هیجان‌زده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های شاد نیز در کیک تولد استفاده کنید، تا فضای تولد به خاطر وجود این رنگ‌ها شاد و پرهیجان شود.

2) توجه به طعم کیک تولد

کیک‌های تولد در طعم‌ها و مزه‌های مختلف آماده می‌شوند. بعضی از این کیک‌ها از ترکیبات همیشگی مانند خامه و موز و گردو یا خامه و شکلات تشکیل می‌شوند؛ اما، بعضی دیگر از کیک‌های تولد اختصاصی آماده شده‌اند و در آن‌ها رد پای اسمارتیز، بلوبری، توت‌فرنگی و... دیده می‌شود.

کیک‌هایی که طعم‌های عامه‌پسند دارند برای مهمانی تولد گزینه بهتری هستند. چون این کیک‌ها از موادی تشکیل شده‌اند که کمتر کسی ممکن است به آن‌ها حساسیت داشته باشد. همچنین طعم کیک‌های وانیلی، موز و گرد و... برای اغلب افراد خوشایند است و از چشیدن کیک تولد لذت می‌برند.

اگر می‌خواهید طعم کیک تولدی که سفارش داده‌اید به یک طعم خاطره‌انگیز برای افراد حاضر در مهمانی تبدیل شود، پیشنهاد می‌کنیم کیک تولد را از قنادی‌هایی تهیه کنید که به خوش‌طعم بودن کیک‌هایشان مشهور هستند.

3) سفارش کیک تولد در اندازه مناسب

کیک تولد معمولاً پس از شام و میوه در مهمانی‌های تولد سرو می‌شود و اغلب افراد آن را به همراه یک فنجان چای نوش جان می‌کنند. با توجه به اینکه کیک صرفاً به عنوان دسر سرو می‌شود و نقش اصلی سیر کردن مهمان‌ها را بر عهده ندارد؛ پیشنهاد می‌کنیم کیک تولد را در سایز مناسب تهیه کنید.

برای سفارش کیک تولد در سایز مد نظرتان می‌توانید از فروشنده قنادی نیز کمک بگیرید. با اعلام تعداد مهمان‌ها فروشنده به شما کمک می‌کند تا کیک تولد مد نظرتان را به بهترین نحو سفارش دهید؛ و کیک زیادی پس از تولد روی دستتان باقی نماند.

4) مشخص کردن بودجه خرید کیک تولد

کیک‌های تولد در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی آماده می‌شوند و هرکدام از آن‌ها قیمت مشخصی دارند. اگر کیک تولد مد نظرتان دارای طرح اختصاصی است و از مواد خاصی تشکیل شده ، مبلغی که باید برای سفارش در آن در نظر بگیرید بیشتر خواهد شد.

همچنین، برای کیک‌های تولدی که وزن بیشتری دارند، مبلغی که در نظر گرفته می‌شود بیشتر خواهد شد؛ بنابراین توصیه می‌شود که قبل از سفارش کیک تولد ابتدا میزان بودجه مد نظرتان را مشخص کنید؛ سپس کیک تولدتان را سفارش دهید.

5) سفارش کیک تولد آنلاین

برای تهیه کیک تولد دو راه وجود دارد. اولین راه مراجعه به قنادی و سفارش کیک تولد است. دومین راهی که برای تهیه کیک تولد پیش رویتان وجود دارد خرید کیک تولد به صورت آنلاین است.

اگر می‌خواهید کیک‌های تولد مختلف قنادی‌های مد نظرتان را در کمترین زمان بررسی کرد؛ و کیک تولد را سریع و بی‌دردسر انتخاب کنید، بهترین راه بررسی ویترین آنلاین قنادی با کمک اینترنت و سفارش کیک در کمترین زمان و در منزل یا محل کارتان است.

سخن پایانی

هر کیک تولدی طعم منحصر به فرد خودش را دارد و برای تولدهای با تم خاص تولید شده. با توجه به اینکه کیک را برای تولد چه کسی سفارش می‌دهید و تعداد مهمان‌های تولد چند نفر است، برای خرید کیک تولد می‌توانید تم کیک و قیمت و اندازه آن را تخمین بزنید، سپس کیک تولد را به صورت آنلاین یا حضوری تهیه کرده و برای برگزاری تولد آماده شوید.

سایت: https://snapp.ir/confectionery/

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۲۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان