//
کدخبر: ۴۴۶۰۹۷ //

بدترین هدیه‌ها برای روز ولنتاین

روز ولنتاین و جشن عشاق در راه است و به آخرین ساعت‌ها برای خرید هدیه‌ای به‌یادماندنی رسیده‌ایم.

بدترین هدیه‌ها برای روز ولنتاین
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش یو‌اس‌اس‌تودی، احتمال اینکه اشتباه در انتخاب هدیه، عشق و علاقه به یار زیر سوال برود زیاد است.

هدیه دادن مهارتی است که رسیدن به آن به شناخت، توجه و علاقه به فرد مقابل بستگی دارد. برای برخی از ما پیش آمده که پس از گرفتن هدیه‌ای، از خود می‌پرسیم، «این به چه درد من می‌خورد؟»

اگر می‌خواهید ولنتاین را به خوبی و خوشی بگذرانید، این هدیه‌ها را از فهرست خرید خود خارج کنید:

۱. حیوان خانگی

شاید هیچ هدیه‌ای مانند بچه‌گربه یا ‌سگ در شبکه‌های اجتماعی خواستنی و عاشقانه به نظر نیاید، اما بگذارید این انتخاب را در صدر فهرست بدترین هدیه‌ها نگه داریم. پذیرفتن سرپرستی موجود زنده که سال‌ها عضو خانواده خواهد ماند، به زمان، تدبیر و همفکری نیاز دارد. برخی از این حیوانات بینوا از پناهگاه‌های حیوانات بی‌سرپرست سر در خواهند آورد.

2. خرس عروسکی خیلی بزرگ

از حیوانات واقعی گذشته، حیوانات عروسکی را برای بچه‌ها بگذارید. هدیه‌هایی با اندازه‌های خیلی بزرگ که کاربرد خاصی ندارند، مخصوصا اگر محبوب شما فضای محدودی در محل زندگی‌اش داشته باشد، بیشتر اسباب زحمت خواهد بود تا یادآور خاطره‌ای عاشقانه.

۳. شمع یا هدیه‌های آماده

بسته‌های آماده گل و شیرینی نشان می‌دهد که زمان زیادی صرف انتخاب هدیه نکرده‌اید. هیچ ایرادی به شمع‌ وارد نیست، اما این‌جور چیزها هدیه‌هایی ماندگار یا شخصی نیستند. گزینه مشابه اما بهتر، می‌تواند بخوردان روغن معطر باشد که می‌شود آن را بارها با رایحه‌های دلخواه و سفارشی پر کرد.

۴. دسته‌گل رز

گل سرخ یا رز قرمز پادشاه هدیه‌های ولنتاین است، اما در عرض یک هفته (کمتر)، فقط گلبرگ‌های خشک و ساقه‌های پژمرده از آن باقی می‌ماند.

۵. لباس‌‌زیر ارزان

هیچ معشوقی وقتی لباس‌زیری که هدیه گرفته خارش‌‌آور، خیلی تنگ یا بددوخت باشد، از شما قدردانی نخواهد کرد. اگر چنین ایده‌ای در سر دارید، نخست درباره نشان‌های تجاری معتبر با محصولات راحت و شیک تحقیق کنید.

۶. سینما رفتن

نشستن روی صندلی‌های سینما در شب ولنتاین گزینه رمانتیکی نیست، مگر اینکه فیلم خاصی باشد که خاطره عاشقانه‌ای برای شما زنده کند یا بنا به دلیل رمانتیکی مایل به دیدن آن باشید.

۷. لوازم خانگی

معشوق شما واقعا ممکن است یک جاروبرقی جدید لازم داشته باشد؛ اما ۱۴ فوریه روز ولنتاین است؛ مهمانی به مناسب خانه نو یا روز خرید وسایل مورد نیاز خانه نیست. هدیه‌ای که شخصی و با توجه به نیازهای خود فرد باشد، توجه عمیق شما را به هم نشان می‌دهد.

۸. یک بطری شراب

بطری شراب قرار است شب شما را عاشقانه‌تر کند، اما نباید چنین به نظر آید که در آخرین لحظه و از سر ناچاری یا بدتر از آن، فراموش کردن این شب، سرسری یک بطری شراب خریده‌اید.

۹. کارت هدیه

شاید بدسلیقه‌ترین هدیه در فهرست ما «کارت هدیه» باشد؛ مگر اینکه از چند ترفند ویژه استفاده کنید. اگر محبوب شما علاقه ویژه‌ای به یک نشان تجاری خاص دارد، اما ترجیح می‌دهید با انتخاب خودش خرید کند، می‌توانید از کارت‌های هدیه شخصی‌سازی‌شده استفاده کنید. اغلب فروشگاه‌ها نام و پیام محبت‌آمیز شما را روی کارت هدیه نقش می‌کنند.

در پایان بگذارید یک ترفند ویژه برای خاص کردن هدیه با شما در میان بگذاریم. نوشته‌های روی کارت ولنتاین گاهی از خود هدیه ارزشمندتر است. اگر برای نوشتن آن از قلب و حافظه خود کمک بگیرید، کارت ولنتاین می‌تواند عزیزترین یادگاری عاشقانه شما شود.

ارجاع دادن به یک لحظه خاص در رابطه، یادآوری تکیه‌‌کلامی که رمز پنهانی صمیمانه شما است، نوشتن قطعه‌ای از اولین مکالمه عاشقانه‌تان یا آرزوهای کوچک و بزرگی که برای آینده مشترک دارید، گزینه‌‌های مناسبی است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۰۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان