//
کدخبر: ۴۴۰۰۵۸ //

هتل هایی که ارواح در آنها زندگی می کنند: معرفی چند هتل تسخیر شده در جهان

در سراسر جهان هتل های زیادی وجود دارند که به دلیل فعالیت های ماوراءالطبیعه مشهور هستند. برخی از این هتل ها به دلیل مرگ های غم انگیزی که در آنها رخ داده است، تسخیر شده اند، در حالی که برخی دیگر به دلیل تاریخچه طولانی و مرموز خود مشهور هستند.

هتل هایی که ارواح در آنها زندگی می کنند: معرفی چند هتل تسخیر شده در جهان
به گزارش فرتاک نیوز،

 در اینجا چند مورد از مشهورترین هتل های تسخیر شده جهان آورده شده است:

  • هتل استنلی (Stanley Hotel) در استنفورد، کلرادو، ایالات متحده

این هتل که الهام بخش فیلم ترسناک “The Shining” استنلی کوبریک بود، به خاطر ارواح بازدیدکنندگان سابق خود، از جمله یک پسر کوچک که در آتش سوزی در سال ۱۹۱۱ کشته شد، مشهور است. مهمان ها گزارش می دهند که صداهای مرموز، اشیای متحرک و حتی چهره های شبح وار را دیده اند.

  • هتل سیسیل (Cecil Hotel) در لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده

این هتل که به دلیل قتل های متعدد، خودکشی ها و سایر حوادث غم انگیز مشهور است، به عنوان یکی از تسخیر شده ترین هتل های جهان شناخته می شود. یکی از جنجالی ترین مرگ ها در این هتل، مرگ الیسا لم، ۲۱ ساله، بود که در سال ۲۰۱۳ در تانکر آب روی پشت بام هتل پیدا شد. مهمان ها گزارش می دهند که صداهای مرموز، اشیای متحرک و حتی چهره های شبح وار را دیده اند.

  • مسافرخانه راگدکت (Ragged Cot Inn) در نیوپورت، انگلستان

این مسافرخانه که در قرن ۱۷ ساخته شده است، به خاطر ارواح بازدیدکنندگان سابق خود، از جمله یک زن جوان که در سال ۱۸۶۰ در آنجا خودکشی کرد، مشهور است. مهمان ها گزارش می دهند که صداهای مرموز، اشیای متحرک و حتی چهره های شبح وار را دیده اند.

  • هتل بورچینی (Burchiani Hotel) در فلورانس، ایتالیا

این هتل که در قرن ۱۵ ساخته شده است، به خاطر ارواح بازدیدکنندگان سابق خود، از جمله نیکولو ماکیاولی، فیلسوف ایتالیایی، مشهور است. مهمان ها گزارش می دهند که صداهای مرموز، اشیای متحرک و حتی چهره های شبح وار را دیده اند.

  • هتل امیلی مورگان (Emily Morgan Hotel) در سن آنتونیو، تگزاس، ایالات متحده

این هتل که در قرن ۱۹ ساخته شده است، به خاطر ارواح بازدیدکنندگان سابق خود، از جمله امیلی مورگان، یک پرستار که در سال ۱۸۸۸ در آنجا خودکشی کرد، مشهور است. مهمان ها گزارش می دهند که صداهای مرموز، اشیای متحرک و حتی چهره های شبح وار را دیده اند.

اینها تنها چند مورد از هتل های تسخیر شده بسیاری هستند که در سراسر جهان وجود دارند. اگر به دنبال یک تجربه ترسناک هستید، ممکن است بخواهید در یکی از این هتل ها اقامت کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که هیچ مدرک علمی برای اثبات وجود ارواح وجود ندارد، بنابراین ممکن است فقط با یک تجربه شبانه پر از وحشت مواجه شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۰۰۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان