//
کدخبر: ۴۳۹۴۴۲ //

مونا فرجاد و حواشی جدیدش | چرا اسم او دوباره سر زبان‌ها افتاد؟

مونا فرجاد، بازیگر ایرانی، در ساعات گذشته به دلیل انتشار یک ویدیو در فضای مجازی، بار دیگر سوژه رسانه‌ها شد.

مونا فرجاد و حواشی جدیدش | چرا اسم او دوباره سر زبان‌ها افتاد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مونا فرجاد این روزها در دو سریال «شبکه مخفی زنان» به نقش مخمل و در سریال «داوینچیز» به عنوان کارشناس موزه در حال ایفای نقش است،در برنامه 2 شات برای اولین بار به روایت روزهای دردناکی که مادر و خواهرش مارال به سرطان مبتلا شدند، پرداخت و اشک مخاطبان را در آورد. 

مونا فرجاد که با نقش آفرینی در سریال «خوش رکاب» به شهرت رسید، در مورد اتفاقات تلخ خانوادگی و ابتلای مادر و خواهرش به بیماری سرطان در برنامه دوشات چنین گفت:

اتفاق های تلخی در خانواده ما به یکباره افتاد و ریتم زندگی ما به هم ریخت،یادمه ما بچه که بودیم، من و مارال و مامانمون لباس های همرنگ تنمون می کرد،همه می گفتند چه بچه های بامزه ای و بابام می گفت:بله انشاالله بختشون قشنگ باشه.

من و مارال در کودکی می گفتیم، آدم خوشگل باشه یعنی خوشبخته دیگه اما وقتی بزرگ شدیم فهمیدیم خوشبختی و آرامش و اون بختی که بابام می گفت هیچ ربطی به خوشگلی و پولداری نداره و ما همیشه در زندگی یک آرامشی داشتیم، یک کانون گرم خانواده 4تایی که اون موقع قدر نمی دونستیم و انگار یک دفعه وسط زندگی ما بمب منفجر شد.

کرونا که اومد مامانم دوبار کرونا گرفت و کرونا دوم کار به آی سی یو کشید، مارال انقدر بهش فشارعصبی وارد شد که در عرض سه ماه دچار سرطان تهاجمی شد و حالا مامانم که کرونا زده به سیستم عصبی و مغز و راه رفتن مختل شده و همه این اتفاق ها پذیرشش برای مارال سخت بود.

دارو وجود نداشت در ایران و مارال مجبور شد تنها بره در یک کشور دیگه، البته خداروشکر که امکانش فراهم بود که مارال بره جای دیگه و...

در همین گیر و داری که مارال نبود، مامانم سرطان پانکراس گرفت و من ماندم با مادری که سرطان داره و خواهری که سرطان داره و نمی دونه که مادرش سرطان داره، ما شیفتی می رفتیم به مارال سر می زدیم که تنها نباشه، ساعت 7 رسیدم ایران و بابام ساعت 9 یک پرونده جلوی من گذاشت و گفت مونا ببین مامانت چشه، با کمک یکی از دوستان دکترم فهمیدم که مامانم سرطان پانکراس داره و حالا منی که باید به مارال بگم، بعد از 50 روز مامانم رفت آسمون...

مختصر بیوگرافی مونافرجاد خواهر مارال فرجاد

مونا فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون متولد 25 فروردین 1363 در تهران است. پدرش جلیل فرجاد و خواهرش مارال فرجاد از بازیگران سینما و تلویزیون ایران هستند، مادر مارال و مونا فرجاد، زنده یاد منیژه افشاری می باشد که در 18 اسفند 1400 به دلیل ابتلا به بیماری سرطان فوت کرده است. مونا فرجاد تا کنون اخباری در مورد ازدواج و همسرش منتشر نکرده است.

مارال فرجاد خواهر مونا فرجاد بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر متولد 16 مرداد 1361 در تهران است، این بازیگر در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده که فیلم های سینمایی ماهور و خوب بد جلف 2 و سریال های کت جادویی، عملیات 125، برادرجان، زمین گرم و باخانمان از معروف ترین آنها هستند.

مونا فرجاد از کودکی بازیگری را در کنار پدرش آغاز و تا کنون در فیلم و سریال هایی چون داوینچیز، شبکه مخفی زنان، پسران دریا، خوش رکاب، مزرعه آفتابگردان، خاتون، پایتخت، آرام میگیریم، خواستگاران، تقدیر، ساختمان پزشکان، دایره تردید و... بازی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۴۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان