//
کدخبر: ۴۳۸۳۸۲ //

تست هوش | آیا می توانید ۵ تفاوت در این صحنه خرس عروسکی را در ۱۳ ثانیه یا کمتر پیدا کنید؟

آیا فکر می کنید هوش شما از یک خرس عروسکی بیشتر است؟ اگر اینطور است، این چالش هوش را امتحان کنید. فقط 13 ثانیه وقت دارید تا 5 تفاوت در این صحنه خرس عروسکی را پیدا کنید.

تست هوش | آیا می توانید 5 تفاوت در این صحنه خرس عروسکی را در 13 ثانیه یا کمتر پیدا کنید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

این نوع چالش می تواند برای ورزش مغز بسیار مفید باشد. این به بهبود تمرکز و تمرکز و همچنین تقویت مهارت های ادراک بصری کمک می کند. همچنین شرکت کنندگان را تشویق می کند که سریع فکر کنند و سریع تصمیم بگیرند و به توسعه مهارت های حل مسئله کمک کنند.

5 تفاوت را در 13 ثانیه یا کمتر ببینید!

آیا اماده چالش هستید؟ آیا می توانید 5 تفاوت در این صحنه خرس عروسکی را در 13 ثانیه یا کمتر تشخیص دهید؟ مهارت های خود را تست کنید و ببینید آیا می توانید ساعت را شکست دهید یا خیر.

به این صحنه شایان ستایش دو خرس عروسکی در آغوش گرفتن نگاه کنید. آیا می توانید 5 تفاوت بین آنها را تشخیص دهید؟

آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست! شما باید از چشم عقاب خود برای پیدا کردن همه تفاوت ها استفاده کنید. آماده، به صف، شروع!

آیا فکر می کنید می توانید این چالش را در عرض 13 ثانیه کامل کنید؟ آن را امتحان کنید و پیدا کنید!

به چالش کشیدن 5 تفاوت در صحنه خرس عروسکی در 13 ثانیه یا کمتر نیاز به تمرکز و مهارت های مشاهده ای زیادی دارد. این چالش توانایی کاربر را برای تمرکز روی جزئیات و مشاهده تغییرات ظریف آزمایش می کند. همچنین نیاز به تمرکز عمیق دارد تا بتوانید به سرعت تفاوت ها را قبل از اتمام زمان شناسایی کنید.

برای موفقیت، کاربران باید هر صحنه را با دقت مشاهده کنند و فراتر از چیزهای واضح نگاه کنند. مهم است که برای بررسی هر شیء و ناحیه برای هر گونه اختلاف یا تغییر زمان بگذارید. این چالش راهی عالی برای تمرین و تقویت این مهارت هاست!

آیا موفق شده اید هر 5 تفاوت بین دو عکس را پیدا کنید؟ اگر دارید به خودتان یک ضربه بزنید! اگر نه، چرا یک بار دیگر آن را امتحان نکنید؟ ادامه بده، بهترین شوتت را بده - مطمئنم که می‌توانی این کار را انجام دهی!

پس از اتمام کار، به پایین صفحه بروید و بررسی کنید که آیا معما را به درستی حل کرده اید یا خیر. موفق باشید!

image (2)

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۳۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان