//
کدخبر: ۴۳۸۱۹۶ //

چالش بینایی: آیا می‌توانید عنکبوت پنهان را در ۶ ثانیه پیدا کنید؟

آیا چشمان شما به اندازه چشم عقاب تیزبین است؟ در این چالش بینایی، باید عنکبوت پنهان را در میان کنده‌های چوبی پیدا کنید. اگر می‌توانید در 6 ثانیه عنکبوت را پیدا کنید، یعنی چشمان شما بسیار تیزبین است.

چالش بینایی: آیا می‌توانید عنکبوت پنهان را در 6 ثانیه پیدا کنید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

چقدر به جزئیات توجه می کنید؟ آیا فکر می کنید خیلی تیزبین هستید؟ پس بیایید دریابیم! اگر بتوانید در کمتر از 7 ثانیه عنکوبت پنهان در تصویر را پیدا کنید، یعنی دقت بینایی بالایی دارید.

تست های بینایی، معماها و بازی های فکری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل آزمون های بینایی و معماهای هوشی به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کند. بنابراین امروز بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به انجام تست بینایی عنکبوت دعوت می کند. حالا با پیدا کردن عنکبوت قدرت بینایی چشم های خود را آزمایش کنید.

در تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، خوانندگان می توانند تعداد زیادی از کنده های چوبی را ببینند که در کنار هم نگهداری می شوند. چالش اینجا این است که یک عنکبوت جایی در تصویر به خوبی استتار شده است. آیا می توانید عنکبوت را در طول 7 ثانیه پیدا کنید؟

تشخیص عنکبوت کاری ساده نیست. بنابراین قبل اینکه شروع کنید پیشنهاد می کنیم، ابتدا همه ابزارهای حواس پرت کننده را از خود دور کنید. بعد برای چند ثانیه چشمان خود را ببندید و روی پیدا کردن عنکبوت تمرکز کنید. در نهایت زمانی که احساس می کردید آماده اید، تایمر خود را تنظیم کرده و تست بینایی عنکبوت را حل کنید.

استتار یک مکانیسم مهم در رفتار حیوانات است که به آنها اجازه می دهد بهتر با محیط طبیعی خود تطابق یابند و از خطرات محتمل در محیط زندگی خود دفاع کنند. همچنین، استتار به حیوانات کمک می‌کند که به صورت کمتر دیده شده و در زمانی که اقلیم یا محیط‌ها تغییر می‌کند، بهتر به تغییرات نگران کننده واکنش نشان دهند.

تست بینایی عنکبوت راهی ساده برای ارزیابی مهارت های بصری شما است. افرادی که بینایی عالی دارند، می توانند سریع‌تر از دیگران این چالش را حل کنند! آیا شما یکی از آنها هستید؟

جواب تست بینایی عنکبوت

زمان به پایان رسیده است، اکنون وقت آن است تا پاسخ تست بینایی عنکبوت را فاش کنیم.

عنکبوت را می توان در سمت راست تصویر مشاهده کرد.

image (2)

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۱۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان