//
کدخبر: ۴۳۷۷۳۷ //

آیا شنبه تعطیل رسمی است؟ | پاسخ به سوال مهم شما

آخرین خبر در مورد تعطیلی هفتگی | آیا شنبه تعطیل است؟

آیا شنبه تعطیل رسمی است؟ | پاسخ به سوال مهم شما
به گزارش فرتاک نیوز،

وی گفت: در این لایحه علاوه بر افزایش تعطیلات آخر هفته از یک به دو روز، میزان کار هفتگی از ۴۴ ساعت به ۴۰ ساعت کاهش می‌یابد که در این شاخص ایران در زمره کشورهای توسعه‌یافته قرار می‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی بیان کرد: در دو سده اخیر جنبش‌های کارگری در جهان برای کاهش کار هفتگی و افزایش تعطیلات تلاش زیاد و مستمری داشته‌اند.

گودرزی تأکید کرد: در این لایحه مجلس و دولت مصمم هستند با افزایش تعطیلات هفتگی به دو روز و ۴ ساعت کاهش کار در هفته در جهت ارتقاء منزلت کارکنان و تقویت کیفیت کار، حضور بیشتر اعضای خانواده کنار همدیگر و تقویت خانواده‌محوری در جامعه بر اساس ارزش‌های ایرانی و اسلامی و توسعه گردشگری و رفاه اجتماعی هموطنان اقدام کنند.

شهریورماه امسال دنیای اقتصاد نوشت: ئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در یک برنامه تلویزیونی گفت: اعضای کمیسیون با تعطیلی ۲ روز آخر هفته موافقت کردند و نظر کمیسیون تعطیلی شنبه‌ها به‌جای پنج‌شنبه‌ها است و همچنین ساعت کاری که دولت پیشنهاد ۴۲ ونیم ساعت را داده بود با مصوبه اعضای کمیسیون اجتماعی، به ۴۰ ساعت کاهش می‌یابد؛ بنابراین با مصوبه اعضا روزهای کاری از روز یکشنبه تا پنج‌شنبه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۷۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان