//
کدخبر: ۴۳۶۱۰۰ //
تست هوش|معما

معمای چوب کبریت | فقط سه تا چوب کبریت را حرکت بده و دو مربع بساز!

فقط سه تا چوب کبریت را حرکت دهید و پازل چوب کبریتی را تبدیل به دو مربع بکنید. آیا می‌توانید؟

معمای چوب کبریت | فقط سه تا چوب کبریت را حرکت بده و دو مربع بساز!
به گزارش فرتاک نیوز،

معمای چوب کبریت یکی از رایج ترین انواع بازی فکری است. معماهای چوب کبریت مورد توجه بسیاری از کسانی است که به دنبال چالش‌های ذهنی و حل کردن پازل‌ها و معماها هستند و همزمان می خواهند خود را سرگرم کنند. 

این معمای چوب کبریت یکی از معماها و پازل‌های جذاب ریاضی است که دقیقا مهارت حل مسئله را در شما به چالش می‌کشد. اگر خود را باهوش و با استعداد می‌دانید دعوت می‌کنیم که راه حلی برای این معما پیدا کنید.

اگر به دنبال امتحان ضریب هوشی خود هستید، بهتر است با فکر کردن به این معمای چوب کبریت ذهن خود را فعال نگه‌دارید. معماهای چوب کبریت از آن دسته معماهایی هستند که می‌توانند به راحتی ذهن را به چالش بکشند. حل کردن این معماها به طور مرتب و روزانه مغز را وادار به فکر کرده و آن را فعال نگه می‌دارد.

قطعا راه حلی برای ساخت دو مربع وجود خواهد داشت ولی این سوال برای به چالش کشیدن ذهن شما طراحی شده است. سعی کنید پیش از دیدن راه حل و پاسخ پیشنهاد می‌دهیم چند دقیقه تامل داشته و خودتان سوال را جواب دهید.

زمان حل این یک پازل سرگرم کننده ۳۰ ثانیه است. آن را تست کنید. در معماهای چوب کبریت شما می‌توانید با آزمون و خطا پیش بروید، اما معمولاً این کار زمان بیشتری می‌برد. در عوض، اگر تحلیل کنید، می‌توانید حداقل یک راه حل سریع را پیدا کنید.

معمای چوب کبریت

به این تصویر نگاه کنید و سعی کنید با حرکت سه چوب کبریت دو مربع کبریتی بسازید.

.

.

.

.

.

.

آیا راه حلی به ذهنتان می‌رسد؟

.

.

.

چند ثانیه برای حل این معمای جالب صرف کردید؟

.

.

.

پاسخ و راه حل را مشاهده کنید:

آیا توانستید این معما را حل کنید؟ چقدر زمان برای حل این معمای چوب کبریت صرف کردید؟

معماهایی شبیه معمای فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب پازل‌های چوب کبریتی، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود. برای حل سوالات هوش و معمایی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است.

امیدواریم از معمای چوب کبریتی بالا بهره کافی را برده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و معماهای چوب کبریتی بیشتر را در بخش سرگرمی وبسایت ستاره مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۱۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان