//
کدخبر: ۴۲۹۷۸۶ //

شب یلدای خاطره انگیز برای کارکنان با هدایای سازمانی شب یلدا

هدایای سازمانی همیشه به عنوان یکی از موفق‌ترین روش های تبلیغاتی معرفی شده است و بدون شک موثرترین روش برای رسیدن به اهداف شرکت‌ها است.

شب یلدای خاطره انگیز برای کارکنان با هدایای سازمانی شب یلدا
به گزارش فرتاک نیوز،

از همین رو بسیاری از سازمان‌ها و مدیران ارشد مناسبت‌های مختلف را غنیمت میشمارند و به پرسنل و مشتریان خود هدایای مناسبتی اهدا می‌کنند.

شب یلدا یکی از مناسبت‌ها و جشن‌های اصیل ایرانی بشمار می‌آید که برای همه‌ی ایرانیان حائز اهمیت است. در شب یلدا، رسم هدیه دادن بسیار متداول است و از خانواده عروس و دامادها گرفته تا خانواده‌ها و دوستان و همکاران به یکدیگر هدیه میدهند و به نوعی محبت و صمیمیت را ترویج میدهند. در این متن در نظر داریم به اهمیت خرید هدیه سازمانی و معرفی وب‌سایت فروش هدیه شب یلدا بپردازیم تا بتوانید شب یلدای خاطرانگیزی را کنار عزیزانتان رقم بزنید.

5 نکته کلیدی و مهم در انتخاب هدیه شب یلدا سازمانی

هدیه باید ماندگار بدهید

سعی کنید در هنگام انتخاب هدایای سازمانی، هدایایی را انتخاب کنید که فارغ از ارزش مادی، ماندگاری بالایی داشته باشد. بهترین گزینه در میان هدایا صنایع دستی است. این دسته از هدایا شامل طیف وسیعی از محصولات میناکاری، خاتم‌کاری، مس و پرداز و... میباشد.

به بسته‌بندی هدیه توجه ویژه داشته باشید

بسته‌بندی کادو مهم است چون اولین تصویری که دریافت کننده از هدیه شما میبیند بسته‌بندی و تزیین آن است که هرچقدر جذاب‌تر و خلاقانه‌تر باشد بهتراست. به نحوی بسته‌بندی به جلوه دادن و برجسته‌کردن هدیه شما کمک میکند. شرکت صنایع خلاق اریسا همه‌ی محصولات خود را در بسته بندی زیبا و کاربردی به عزیزان ارائه میدهد که خیالتان را از بابت بسته‌بندی آسوده میکند و دیگر نیازی به خرید ساک‌های دستی و یا جعبه کادو ندارید.

هدایای زینتی و دکوری بدهید

اهدای هدیه‌هایی که جنبه زینتی دارد سبب میشود تا شما همیشه در ذهن مخاطبتان باقی بمانید.هدایای دکوری زیبایی مناسبی را به محل کار و یا منزلتان میدهد و سبب میشود فضای کار از حالت خشکی و یک‌دستی خارج شود و ایجاد تغییر و تحول میکند.

هدیه متناسب با مناسبت پیش‌رو تهیه کنید

سعی کنید هدیه‌ای که انتخاب میکنید متناسب با مناسبت پیش رو باشد. مثلا اگر قصد خرید هدیه شب یلدا را دارید بهتر است یکی از نمادهای شب یلدا مثل انار، هندوانه، کتاب حافظ و... در هدیه شما وجود داشته باشد تا هدیه شما جذاب‌تر کند. اریسا به رسم هر ساله از کالکشن جدید هدایای مناسبتی خود رونمایی میکند و هر سال با تهیه و طراحی پک‌هایی متناسب با سلیقه و فرهنگ ایرانی به سازمان‌ها و افراد میکند تا از فرهنگ غنی ایرانی دور نشوند و آن را به دیگران هدیه بدهند.

هدیه را در موقعیت مناسب به پرسنل و یا مشتریان خود اهدا کنید

موقعیت و شرایط هدیه دادن ازاهمیت زیادی برخوردار است. چرا که اگر شماهدیه‌ی شایسته و نفیسی را خریداری کنید ولی در موقعیت مناسب به پرسنل خود ندهید چندان جالب به نظر نمی‌آید. مثلا هدیه را میتوانید صبح قبل از شروع کار روی میز کارمندانتان بگذارید تا در هنگام ورود به شرکت غافلگیر شوند و با انرژی روز خود را شروع کنند و یا برنامه‌ای از قبل تدارک ببینید و همه پرسنل را دور هم جمع کنید و هدیه را تقدیم افراد کنید و با گرفتن یک عکس دسته‌جمعی شب یلدا را در خاطره‌ها ثبت برسانید.

هدیه سازمانی شب یلدا مناسب برای کارمندان

همان طور که گفته شد، هدایای سازمانی شب یلدا یک فرصت عالی برای ترغیب کارمندانی است در مجموعه شما کار میکنند. آن ها با دریافت هدیه به محیط کار خود دلگرمی بیشتری پیدا میکنند و انگیزه آن‌ها افزایش پیدا میکند. تجربه ثابت کرده است یک سری از هدایا به عنوان گیفت شب یلدا جذابیت بیشتری برای کارکنان دارد. با خرید این هدایا میتوانید به بهبود عملکرد شرکت خود کمک کنید. در صورتی که تصمیم دارید برای همکارنتان و یا کارمندان خود، هدیه‌های جذاب و ماندگار تهیه کنید پیشنهاد میکنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

هدیه سازمانی شب یلدا

تحفه آجیل پرداز انتخابی پرتکرار و همه پسند

ترکیب آجیل و آجیل‌خوری مس و پرداز معرکه است؛ زیرا آجیل‌خوری مس و پرداز به تنهایی هدیه‌ای نفیس به شمار می‌آید و اگر این آجیل خوری با یک کیلو آجیل درجه یک پر شده باشد تکمیل تر میشود. این پک به تنهایی گوشه‌ای از سفره شب یلدا را پر میکند و از طرفی آجیل‌خوری موجود در این پک از جنس مس است و کیفیت بالایی داشته و به راحتی میتوانید سالیان سال از این هدیه استفاده کنید. در صورتی که نیاز به درج لوگو روی جعبه تحفه آجیل پرداز را دارید میتوانید با کارشناسان اریسا در ارتباط باشید.

ست انار یلدا و سفره قلمکار هدیه‌ای به رنگ انار

ست انار یلدا و سفره قلمکار یکی از ست‌های بسیار خاص فروشگاه اریساست. این ست جذاب دارای 3 انار بلوری قرمز رنگ میباشد که سایزهای متفاوتی دارند. این انارها میتوانند به عنوان وسیله دکوری زینت بخش سفره شب یلدا و یا میزکار کارمندانتان باشد. سفره قلمکار نوع خاصی از سفره‌های اصیل ایرانی است که با هنر دست هنرمندان اصفهانی تولید شده و کاملا قابل شست‌و شو میباشد. این هدیه علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه و ارزان قیمت است.

گرم نوش مسی گزینه جذاب شب یلدا

ست پذیرایی مسی در جعبه هاردباکس یا گرم نوش مسی که شامل یک عدد سینی بیضی از جنس مس و یک عدد قندان و دو لیوان مسی میباشد. برخی از سازمان ها قندان موجود در این پک را با تنقلات ریز مثل لوکوم میوه‌ای و یا باسلوق و... پرمیکنند و یا پک هدیه را به همراه یک شاخه گل زیبا و طبیعی هدیه میدهند. البته هزینه آجیل بصورت جداگانه محاسبه می‌شود.

ست قندان مسی و فانوس (شب چراغ) نوستالژیک‌ترین هدیه شب یلدا

پک شب چراغ دارای چندین محصول صنایع دستی است که هر کدام از این محصولات به تنهایی هدیه ای کامل و زیبا محسوب میشوند. ترکیب فالنامه و فانوس و قتدان مسی و سفره قلمکار موجود در این پک، به ماندگاری این ست کمک میکند. از همه‌ی این اقلام در سفره شب یلدا میتوانید استفاده کنید. سفره قلمکار دارای طرح های انگوری، اسلیم، گل ریز و یا گل بوته میباشد که با توجه به موجودی تقدیم مشتریان عزیز میشود. فالنامه موجود در این ست با جلد چرمی با کیفیتی که دارد بسیار مقاوم است و سالیان سال مهمان سفره شب یلدای کارمندانتان خواهد بود.

یلدای نقلی، هدیه نقلی شب یلدا

این هدیه گزینه بسیار مناسبی برای سازمان‌های بزرگ میباشد. پک هدیه یلدای نقلی با توجه قیمت بسیار مناسبی که دارد مناسب برای سازمان‌هایی است که تعداد پرسنل زیادی دارند. از سوی دیگر این پک با دارا بودن انار سفالی حال و هوای یلدایی دارد و مناسب برای هدیه شب یلدای سازمانی میباشد. شیشه جار کوچک موجود در این پک را میتوانید با انواع تنقلات مثل آجیل و یا باسلوق و.. پر کنید. این دو محصول در یک جعبه مقوایی زیبا و کم حجم تقدیم مشتریان عزیز میشود و خلاصه اینکه هدیه‌‌ی نقلی برای یک شب طولانی است.

شکلات خوری 4 درب خاتم و جعبه ترمه

شکلات خوری بدون شک یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین ظروف است. خصوصا اینکه صنایع دستی باشد و ویژگی ماندگاری را نیز به همراه داشته باشد. شکلات خوری 4 درب خاتم و جعبه ترمه، هدیه ای ماندگار و زیبا برای مدیران ارشد و یا مشتریان VIP میباشد. شکلات خوری خاتم کاری، کار دست هنرمندان اصفهانی میباشد که تمامی قطعات چوب و استخوان با ظرافت بسیار خاصی و با نظم زیاد روی بدنه شکلات خوری کار شده است به همین خاطر از ارزش بالایی برخوردار است. این شکلات خوری دارای 4 محفظه مجزا میباشد که هم به عنوان آجیل‌خوری و هم به عنوان جعبه دمنوش و یا دیگرتنقلات میتوانید استفاده کنید. جعبه‌‍ای که اریسا برای این هدیه در نظر گرفته کاملا دست ساز است و رویه آن ازجنس ترمه میباشد که به زیبایی بیشتر این هدیه کمک می‌کند.

بهترین هدایای سازمانی برای شب یلدا

معرفی مرجع خرید هدیه سازمانی شب یلدا

در این مقاله سعی کردیم 6 محصول از هدایای سازمانی شب یلدا را به شما معرفی کنیم. البته شرکت صنایع خلاق اریسا به عنوان مرجع خرید هدیه سازمانی دارای طیف وسیعی ازمحصولات میباشد که امکان خرید تماما آنلاین را برای مشتریان عزیز فراهم آورده است. این مجموعه کلکسیون کاملی از بهترین هدیه‌ها را دارد و آمادگی همکاری با سازمان‌ها و ارگان‌های بزرگ و کوچک را دارد در صورتی که تمایل دارید هدایای این محموعه را مشاهده کنید کافیست به وب سایت  www.erisagift.com  مراجعه کنید و یا با شماره های 02152906 و 09395005001  تماس بگیرید جهت خرید حضوری و بازدید از شوروم نیز میتوانید با کارشناسان خبره و توانمتد این مجموعه هماهنگی‌های لازم را انجام دهید تا انتخابی هوشمندانه و جذابی را داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۷۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان